Top branduri de institutii bancare din lume
Data publicarii: 11-02-2011 | Finante-BanciPotrivit BrandFinance, valoarea primelor 500 de branduri de banci a crescut anul acesta cu 139 de miliarde de dolari Banca braziliana Itau a avut cel mai spectaculos avans, de 14 pozitii, ajungand pe locul 11, cu o crestere a valorii brandului de 9,7 mld. $, fata de 2010 Santander a fost desemnat cel mai valoros brand de banca din Europa, topul fiind dominat de institutii de credit din SUA China are doua banci situate in clasamentul primelor 10 branduri globale.
Editia pe acest an a clasamentului BrandFinance Global Banking 500 desemneaza Bank of America drept cel mai valoros brand de institutie bancara din lume, detronandu-i pe englezii de la HSBC. Studiul realizat de BrandFinance a "masurat" institutiile bancare incluse in Top 500 atat din punctul de vedere al valorii brandului, cat si al puterii brandului, ce analizeaza riscul, poten-tialul si stabilitatea brandului, pe o scara de la AAA la D. Ast-fel, cu o valoare a brandului de 30,6 miliarde de dolari, Bank of America a urcat pe prima pozitie in Top 500 Banking Brands, dupa ce anul trecut a fost pe locul secund (26 mld. USD). Wells Fargo (SUA) a urcat doua pozitii in clasament, pana pe locul 2, valoa-rea acestui brand punctand un plus de 7 mld. $ fata de anul tr-ecut, ajungand la 28,944 mld. $. Ins-titutia de credit britanica HSBC a parasit prima pozitie a clasa-mentului pe care a avut-o an-ul trecut, coborand doua locuri, valoarea brandului fiind esti-mata la 27,632 mld. $, in scadere cu 840 de milioane de dolari fata de 2010. Banca spaniola Santan-der a coborat o pozitie pana pe locul 4, cu 26,150 mld. dolari, fiind insa primul brand clasat in topul bancilor de retail. Barclays (Anglia) a urcat trei pozitii in clasament, pana pe locul 7, cu 17,358 mld. $, fiind urmata indeaproape de ICBC (China), Citi (SUA) si China Construction Bank.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii