Superofertele ademenesc, dar cresc facturile firmelor
Data publicarii: 16-02-2011 | IT&CCat de pregatite sunt companiile sa contracteze servicii de telefonie mobila cat mai avantajoase? Practica arata ca, desi optiunile sunt numeroase si pentru toate buzunarele, firmele platesc prea mult.
Daca pentru clientii persoane fizice operatorii de telefonie mobila se pregatesc cu abonamente cu mii de minute gratuite, oferta pentru companii mizeaza pe oferte personalizate, servicii integrate si consultanta post-vanzare. Iar in conditiile in care portabilitatea a facilitat semnificativ migrarea de la un operator la altul, goana companiilor dupa facturi mai mici poate fi oprita doar cu mare greutate. Prin urmare, Si operatorii de telefonie mobila trebuie, pe de-o parte, sa vina cu oferte cat mai variate pentru a atrage companii noi, dar Si sa ofere servicii de calitate cat mai buna, pentru a iSi fideliza clientii deja existenti. Dar in ultimii doi ani s-a pus tot mai mult accent pe reducerea costurilor. Cat de bine s-au adaptat operatorii la acesta noua tendinta?
Spre exemplu, printre contractele semnate de Vodafone anul trecut sunt nume precum PepsiCo, KPMG, RBS, Rompetrol sau Petrofac. Operatorul spune ca, in alegerea companiei de telefonie mobila, clientii corporate pun accent in primul rand pe calitatea serviciilor. Dar "controlul mai atent al costurilor este, de asemenea, o nevoie reala a companiilor, mai ales in contextul economic actual, inclusiv in ceea ce priveSte serviciile de comunicatii", explica Gabriela Matei, director comercial la Enterprise Business Unit, Vodafone Romania. "Clientii cauta metode de a-Si eficientiza serviciile de care au nevoie, tinand cont Si de faptul ca telecomul este o componenta de business care ii ajuta sa creasca pro-ductivitatea", completeaza ea.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri