Superofertele ademenesc, dar cresc facturile firmelor
Data publicarii: 16-02-2011 | IT&CCat de pregatite sunt companiile sa contracteze servicii de telefonie mobila cat mai avantajoase? Practica arata ca, desi optiunile sunt numeroase si pentru toate buzunarele, firmele platesc prea mult.
Daca pentru clientii persoane fizice operatorii de telefonie mobila se pregatesc cu abonamente cu mii de minute gratuite, oferta pentru companii mizeaza pe oferte personalizate, servicii integrate si consultanta post-vanzare. Iar in conditiile in care portabilitatea a facilitat semnificativ migrarea de la un operator la altul, goana companiilor dupa facturi mai mici poate fi oprita doar cu mare greutate. Prin urmare, Si operatorii de telefonie mobila trebuie, pe de-o parte, sa vina cu oferte cat mai variate pentru a atrage companii noi, dar Si sa ofere servicii de calitate cat mai buna, pentru a iSi fideliza clientii deja existenti. Dar in ultimii doi ani s-a pus tot mai mult accent pe reducerea costurilor. Cat de bine s-au adaptat operatorii la acesta noua tendinta?
Spre exemplu, printre contractele semnate de Vodafone anul trecut sunt nume precum PepsiCo, KPMG, RBS, Rompetrol sau Petrofac. Operatorul spune ca, in alegerea companiei de telefonie mobila, clientii corporate pun accent in primul rand pe calitatea serviciilor. Dar "controlul mai atent al costurilor este, de asemenea, o nevoie reala a companiilor, mai ales in contextul economic actual, inclusiv in ceea ce priveSte serviciile de comunicatii", explica Gabriela Matei, director comercial la Enterprise Business Unit, Vodafone Romania. "Clientii cauta metode de a-Si eficientiza serviciile de care au nevoie, tinand cont Si de faptul ca telecomul este o componenta de business care ii ajuta sa creasca pro-ductivitatea", completeaza ea.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an