Asigurarile de locuinte ies in strada
Data publicarii: 23-02-2011 | Finante-BanciIn ciuda calamitatilor, romanii nu sunt deloc familiarizati cu politele pentru locuinte.
Incepand de astazi si pana la finalul acestei saptamani se deruleaza cea mai ampla campanie de informare si educare a populatiei cu privire la siguranta locuintelor.
Incheierea unei asigurari de locuinta reprezinta cea mai avantajoasa modalitate de protectie pentru casa si bunurile fiecaruia dintre noi. Cu toate acestea, putin peste 15% din totalul de 8,3 milioane de locuinte sunt asigurate facultativ la nivel national. Mai mult decat atat, romanii sunt, in continuare, informati doar intr-o mica masura cu privire la beneficiile unei asigurari de locuinta, desi frecventa catastrofelor naturale este in crestere de la an la an. In acest context se deruleaza campania organizata, in parteneriat, de catre Prefectura Bucuresti, PAID - Poolul de Asigurare impotriva Dezastrelor si APPA - Asociatia pentru Promovarea Asigurarilor - si care beneficiaza de sprijinul industriei de asigurari din Romania. Intregul concept are la baza distribuirea de brosuri informative gratuite, "Ghidul Sigurantei Casei Tale". Acestea contin informatii de interes public referitoare la rolul asigurarilor de locuinte, obligatorii sau facultative, precum si cu privire la modalitatea de obtinere a despagubirilor in cazul producerii unei daune.
Milioane de brosuri
Astfel, incepand de astazi, pe intreaga perioada a campaniei, brosura, editata in 3 milioane de exemplare, va fi distribuita gratuit in toate intersectiile importante din Capitala si in alte 15 mari orase din tara, in statiile de metrou si in marile centre comerciale, precum si la sediile institutiilor publice deconcentrate ale Prefecturii Bucuresti, inclusiv la ghiseele Postei Romane, Casei de Pensii a Municipiului Bucuresti, Directiei Generale a Finantelor Publice, Inspectoratului Teritorial de Munca al Municipiului Bucuresti. De asemenea, brosura va fi distribuita impreuna cu editia de miercuri, 23 februarie, a cotidianului Romania Libera.
Mesajul campaniei va fi promovat, in acelasi timp, prin spoturi, stiri si interviuri difuzate de Radio EUROPA FM si TVR Info, prin materiale de interes public preluate de Romania Libera, de Wall-street.ro, 9am.ro si asigurarealocuintelor.ro - pe editiile de print si web. Campania beneficiaza de sprijinul tuturor companiilor importante de asigurari si brokeraj care opereaza in domeniu: ASTRA Asigurari, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, OMNIASIG, EUROINS, BCR Asigurari, GENERALI, PIRAEUS Broker, CITY Insurance, SAFETY Broker, OTTO Broker, ARDAF si CREDIT EUROPE Asigurari.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare