Asigurarile de locuinte ies in strada
Data publicarii: 23-02-2011 | Finante-BanciIn ciuda calamitatilor, romanii nu sunt deloc familiarizati cu politele pentru locuinte.
Incepand de astazi si pana la finalul acestei saptamani se deruleaza cea mai ampla campanie de informare si educare a populatiei cu privire la siguranta locuintelor.
Incheierea unei asigurari de locuinta reprezinta cea mai avantajoasa modalitate de protectie pentru casa si bunurile fiecaruia dintre noi. Cu toate acestea, putin peste 15% din totalul de 8,3 milioane de locuinte sunt asigurate facultativ la nivel national. Mai mult decat atat, romanii sunt, in continuare, informati doar intr-o mica masura cu privire la beneficiile unei asigurari de locuinta, desi frecventa catastrofelor naturale este in crestere de la an la an. In acest context se deruleaza campania organizata, in parteneriat, de catre Prefectura Bucuresti, PAID - Poolul de Asigurare impotriva Dezastrelor si APPA - Asociatia pentru Promovarea Asigurarilor - si care beneficiaza de sprijinul industriei de asigurari din Romania. Intregul concept are la baza distribuirea de brosuri informative gratuite, "Ghidul Sigurantei Casei Tale". Acestea contin informatii de interes public referitoare la rolul asigurarilor de locuinte, obligatorii sau facultative, precum si cu privire la modalitatea de obtinere a despagubirilor in cazul producerii unei daune.
Milioane de brosuri
Astfel, incepand de astazi, pe intreaga perioada a campaniei, brosura, editata in 3 milioane de exemplare, va fi distribuita gratuit in toate intersectiile importante din Capitala si in alte 15 mari orase din tara, in statiile de metrou si in marile centre comerciale, precum si la sediile institutiilor publice deconcentrate ale Prefecturii Bucuresti, inclusiv la ghiseele Postei Romane, Casei de Pensii a Municipiului Bucuresti, Directiei Generale a Finantelor Publice, Inspectoratului Teritorial de Munca al Municipiului Bucuresti. De asemenea, brosura va fi distribuita impreuna cu editia de miercuri, 23 februarie, a cotidianului Romania Libera.
Mesajul campaniei va fi promovat, in acelasi timp, prin spoturi, stiri si interviuri difuzate de Radio EUROPA FM si TVR Info, prin materiale de interes public preluate de Romania Libera, de Wall-street.ro, 9am.ro si asigurarealocuintelor.ro - pe editiile de print si web. Campania beneficiaza de sprijinul tuturor companiilor importante de asigurari si brokeraj care opereaza in domeniu: ASTRA Asigurari, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, OMNIASIG, EUROINS, BCR Asigurari, GENERALI, PIRAEUS Broker, CITY Insurance, SAFETY Broker, OTTO Broker, ARDAF si CREDIT EUROPE Asigurari.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor