Asigurarile de locuinte ies in strada
Data publicarii: 23-02-2011 | Finante-BanciIn ciuda calamitatilor, romanii nu sunt deloc familiarizati cu politele pentru locuinte.
Incepand de astazi si pana la finalul acestei saptamani se deruleaza cea mai ampla campanie de informare si educare a populatiei cu privire la siguranta locuintelor.
Incheierea unei asigurari de locuinta reprezinta cea mai avantajoasa modalitate de protectie pentru casa si bunurile fiecaruia dintre noi. Cu toate acestea, putin peste 15% din totalul de 8,3 milioane de locuinte sunt asigurate facultativ la nivel national. Mai mult decat atat, romanii sunt, in continuare, informati doar intr-o mica masura cu privire la beneficiile unei asigurari de locuinta, desi frecventa catastrofelor naturale este in crestere de la an la an. In acest context se deruleaza campania organizata, in parteneriat, de catre Prefectura Bucuresti, PAID - Poolul de Asigurare impotriva Dezastrelor si APPA - Asociatia pentru Promovarea Asigurarilor - si care beneficiaza de sprijinul industriei de asigurari din Romania. Intregul concept are la baza distribuirea de brosuri informative gratuite, "Ghidul Sigurantei Casei Tale". Acestea contin informatii de interes public referitoare la rolul asigurarilor de locuinte, obligatorii sau facultative, precum si cu privire la modalitatea de obtinere a despagubirilor in cazul producerii unei daune.
Milioane de brosuri
Astfel, incepand de astazi, pe intreaga perioada a campaniei, brosura, editata in 3 milioane de exemplare, va fi distribuita gratuit in toate intersectiile importante din Capitala si in alte 15 mari orase din tara, in statiile de metrou si in marile centre comerciale, precum si la sediile institutiilor publice deconcentrate ale Prefecturii Bucuresti, inclusiv la ghiseele Postei Romane, Casei de Pensii a Municipiului Bucuresti, Directiei Generale a Finantelor Publice, Inspectoratului Teritorial de Munca al Municipiului Bucuresti. De asemenea, brosura va fi distribuita impreuna cu editia de miercuri, 23 februarie, a cotidianului Romania Libera.
Mesajul campaniei va fi promovat, in acelasi timp, prin spoturi, stiri si interviuri difuzate de Radio EUROPA FM si TVR Info, prin materiale de interes public preluate de Romania Libera, de Wall-street.ro, 9am.ro si asigurarealocuintelor.ro - pe editiile de print si web. Campania beneficiaza de sprijinul tuturor companiilor importante de asigurari si brokeraj care opereaza in domeniu: ASTRA Asigurari, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, OMNIASIG, EUROINS, BCR Asigurari, GENERALI, PIRAEUS Broker, CITY Insurance, SAFETY Broker, OTTO Broker, ARDAF si CREDIT EUROPE Asigurari.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri