Orange a pierdut 5% din clienti in ultimul trimestru din 2010!
Data publicarii: 24-02-2011 | IT&CCel mai mare operator de telecomunicatii din Romania a pierdut in trimestrul patru al anului trecut, 5% din clienti, din cauza climatului economic nefavorabil, potrivit unui comunicat al Grupului France Telecom-Orange.
La finalul anului 2010, Orange avea 10,5 milioane de clienti, reusind sa atraga peste 60 de mii de noi clienti in ultimul trimestrul. Comparativ cu aceeasi perioada a lui 2009 insa, numarul acestora a scazut cu 5%.
Cum motiveaza operatorul de telefonie mobila acest lucru? Degradarea climatului economic a avut efecte negative asupra clientilor organizatiei, in special pe segmentul PrePay, sustin oficialii.
In ceea ce priveste abonatii companiei, rata de reziliere a contractelor a fost mai scazuta decat cea din perioada anterioara crizei, potrivit CEO Orange Romania, Thierry Millet.
Venitul mediu anual al unui utilizator Orange a fost anul trecut de aproximativ 83 de euro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an
- Birourile viitorului: colaborare, energie și atragerea talentelor, cu un grad de ocupare ideal intre 50% și 85%
- Schneider Electric a încheiat primul trimestru cu realizări importante în materie de sustenabilitate
- Leul se prăbușește pentru a treia zi consecutiv: Euro atinge un nou maxim istoric de 5.1222 lei.
- Opinie Deloitte: Reglementarile se schimba, provocarile de business raman. Sustenabilitatea, dincolo de obligatiile de raportare, ca solutie de crestere pe termen lung