'Romanii au talent', nou record de audienta
Data publicarii: 28-02-2011 | MediaCea de-a doua editie a emisiunii de la Pro TV a fost urmarita de peste 2,2 milioane de telespectatori. Emisiunea "Romanii au talent" a inregistrat ratinguri mari atat in direct, cat si in reluare.
Potrivit datelor postului, emisiunea de vineri a avut cea mai mare cota de piata din randul emisiunilor de divertisment din 2002 pana in prezent. Cu alte cuvinte, jumatate dintre romanii care aveau vineri seara televizoarele deschise erau cu ochii pe "Romanii au talent".
Cifrele de audienta inregistrate au plasat show-ul de la Pro TV in topul emisiunilor de divertisment cu cea mai mare cota de piata din ultimii noua ani. In plus, emisiunea prezentata de Smiley si de Pavel Bartos si jurizata de Andra, Andi Moisescu si Mihai Petre a fost urmarita de peste patru milioane si jumatate de telespectatori din intreaga tara in minutul de aur inregistrat la ora 21.06.
Concurenti cu talente impresionante
Emisiunea de la Pro TV a avut pe publicul comercial (cu varste intre 18 si 49 de ani) din mediul urban 19,4 puncte de rating si o cota de piata de 50,7%, la distanta mare de Antena 1, care a avut 3,1 puncte de rating si 8,1% cota de piata.
Ca si saptamana precedenta, emisiunea "Romanii au talent" a fost lider de piata si a doua zi cand a fost difuzata in reluare (17.03 - 18.59), in minutul de maxima audienta fiind urmarita de aproape doua milioane si jumatate de telespectatori din intreaga Romanie.
Continuarea in Adevarul
Potrivit datelor postului, emisiunea de vineri a avut cea mai mare cota de piata din randul emisiunilor de divertisment din 2002 pana in prezent. Cu alte cuvinte, jumatate dintre romanii care aveau vineri seara televizoarele deschise erau cu ochii pe "Romanii au talent".
Cifrele de audienta inregistrate au plasat show-ul de la Pro TV in topul emisiunilor de divertisment cu cea mai mare cota de piata din ultimii noua ani. In plus, emisiunea prezentata de Smiley si de Pavel Bartos si jurizata de Andra, Andi Moisescu si Mihai Petre a fost urmarita de peste patru milioane si jumatate de telespectatori din intreaga tara in minutul de aur inregistrat la ora 21.06.
Concurenti cu talente impresionante
Emisiunea de la Pro TV a avut pe publicul comercial (cu varste intre 18 si 49 de ani) din mediul urban 19,4 puncte de rating si o cota de piata de 50,7%, la distanta mare de Antena 1, care a avut 3,1 puncte de rating si 8,1% cota de piata.
Ca si saptamana precedenta, emisiunea "Romanii au talent" a fost lider de piata si a doua zi cand a fost difuzata in reluare (17.03 - 18.59), in minutul de maxima audienta fiind urmarita de aproape doua milioane si jumatate de telespectatori din intreaga Romanie.
Continuarea in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză