Cum arata un mall la vecinii bulgari
Data publicarii: 22-03-2011 | Lifestyle
Varna, al treilea oras ca marime din Bulgaria, supranumit "capitala maritima" a tarii, dispune de patru de centre comerciale, unul dintre acestea fiind Mall Varna, detinut de o companie a grupului Raiffeisen Bank International.
Initial, spatiul pe care s-a construit actualul mall a fost detinut de un investitor local care l-a vandut pentru suma de 130 milioane euro unui scotian, in 1998. La inceputul acestui an, Aspius Immobilien Holding International, o companie a grupului financiar Raiffeisen Bank International, a cumparat mall-ul pentru o suma care nu a fost facuta publica.
Lansat in urma cu trei ani, in urma unei investitii de aproximativ 50 milioane euro, Mall Varna s-a stabilit ca centrul comercial cu cel mai mare succes din afara capitalei Bulgariei si una dintre destinatile de shopping cele mai atractive din tara. Situat in apropiere de aeroportul din Varna, turistii au acces rapid la centrul orasului si la statiunile din jurul acestuia.
Anual, circa un milion de persoane viziteaza Varna si imprejurimile orasului, dintre care 500.000 sunt turisti romani.
"Numarul turistilor creste in perioada sarbatorilor, dar si vara, un varf fiind atins in iulie si august. Aproximativ 500.000 de romani viziteaza aceasta regiune, indeosebi pe parcursul verii. De Paste, 30.000 de turisti vin din Romania la Varna", arata Dessislava Kovacheva, marketing manager Mall Varna.
Insa recesiunea si-a pus amprenta asupra centrului comercial. Desi, in momentul de fata, 97% din spatiul mall-ului este inchiriat (pe termen lung), veniturile proprietarilor centrului au scazut cu 10-20% in primele doua luni ale anului, comparativ cu aceeasi perioada a anului anterior.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an