Google, cel mai valoros brand din lume
Data publicarii: 22-03-2011 | IT&C
Google a fost ales brandul cel mai valoros din lume, dupa ce a urcat pe prima pozitie cu o cota de 44,3 miliarde de dolari. Microsoft valoreaza doar 42,8 miliarde dolari si este urmat pe pozitia a treia de unul dintre retailerii de top ai Americii, cu o valoare de 36,2 miliarde dolari.
Google a fost plasat pe prima pozitie tocmai in anul in care Coca-Cola nu s-a clasat in top 10, dupa ce a fost schimbata metodologia de realizare a clasametului, potrivit Marketing Magazine.
Coca-Cola a ajuns in acest an pe locul 16, cu o valoare de 25,8 miliarde dolari, fata de locul 3, pe cat era anul trecut.
In paralel, Vodafone a fost numita cea mai valoroasa companie britanica si cel mai scump brand de telecomunicatii din lume, cu o cota de aproape 31 miliarde dolari.
In clasamentul general, compania britanica ocupa locul 5. Apple, care in ultimii doi ani a fost pe val datorita ultimelor gadgeturi pe care le-a adus pe piata, a ajuns in topul general pe locul 8, ea fiind una dintre cele mai admirate companii din lume.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri