Semn de bunastare: consumul de hartie igienica s-a triplat
Data publicarii: 23-03-2011 | DiverseProducatorii de hartie igienico-sanitara se confrunta cu scumpirea accelerata a materiei prime, care loveste in profituri. In ultimii zece ani, consumul s-a triplat si continua sa creasca.
Piata de produse igienico-sanitare nu este ferita de criza si recesiune. Tendinta de a renunta la produse mai scumpe pentru unele mai ieftine loveSte in producatori. Iar aceasta, fara sa luam in calcul consumul redus din Romania de produse de acest gen, unul dintre cele mai mici din Europa. Piata hartiei igienice insa pare mai ferita de reducerea consumului, fiind vorba de un produs de stricta necesitate.
Dar nici in acest sector producatorii nu pot rezista pe piata daca nu fac investitii Si nu cresc calitatea produselor oferite. Romania anului 2000 avea un consum de doar 1,5 kg de produse finite din hartie "tissue"pe cap de locuitor, conform Middle East Marketing Research Bureau (MEMRB) , iar anul trecut acesta a ajuns la 3,4 kg. Putin, comparativ cu Austria sau Germania, unde consumul este de pana la 14 kg pe locuitor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025