Semn de bunastare: consumul de hartie igienica s-a triplat
Data publicarii: 23-03-2011 | DiverseProducatorii de hartie igienico-sanitara se confrunta cu scumpirea accelerata a materiei prime, care loveste in profituri. In ultimii zece ani, consumul s-a triplat si continua sa creasca.
Piata de produse igienico-sanitare nu este ferita de criza si recesiune. Tendinta de a renunta la produse mai scumpe pentru unele mai ieftine loveSte in producatori. Iar aceasta, fara sa luam in calcul consumul redus din Romania de produse de acest gen, unul dintre cele mai mici din Europa. Piata hartiei igienice insa pare mai ferita de reducerea consumului, fiind vorba de un produs de stricta necesitate.
Dar nici in acest sector producatorii nu pot rezista pe piata daca nu fac investitii Si nu cresc calitatea produselor oferite. Romania anului 2000 avea un consum de doar 1,5 kg de produse finite din hartie "tissue"pe cap de locuitor, conform Middle East Marketing Research Bureau (MEMRB) , iar anul trecut acesta a ajuns la 3,4 kg. Putin, comparativ cu Austria sau Germania, unde consumul este de pana la 14 kg pe locuitor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri