La ce se uita romanii cand isi aleg masina
Data publicarii: 25-03-2011 | AutoDoua treimi dintre romanii care achizitioneaza un automobil aleg masina in functie de consumul acesteia, urmatoarele criterii fiind marca, pretul, performanta motorului si confortul, potrivit unui studiu al companiei de cercetare GfK Romania, realizat in 2010.
De asemenea, analiza releva ca 5% dintre intervievati intentionau sa achizitioneze un automobil in urmatoarele sase luni. Acest procent este comparabil cu cel inregistrat in 2009, de 6%, dar in scadere fata de 2008, cand 9% declarau acelasi lucru. Anul trecut, procente mai mari pentru intentia de achizitionare se inregistrau in Oltenia si in randul celor cu varsta cuprinsa intre 18 si 25 ani.
Studiul mai arata ca 60% dintre preferintele romanilor in 2010 se indreptau catre achizitii masini second hand.
Peste trei sferturi dintre cei care au declarat in 2010 ca intentioneaza sa cumpere un autovehicul aveau in plan sa faca plata cash, din resurse proprii.
"In perioada 2008-2009, numarul romanilor care preferau sa plateasca cash pentru automobilul cumparat era mai mic, o posibila explicatie fiind legata de cresterea nesigurantei in randul consumatorilor, scaderea veniturilor stabile si a disponibilitatii de a contracta un credit, precum si accesul mai dificil la credite in 2010", se arata in studiul GfK Romania.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri