Sa fie mai bine pe cartela sau pe abonament?
Data publicarii: 28-03-2011 | IT&CPe o piata tot mai sensibila la pret si in scadere in ultima perioada din cauza crizei, lupta operatorilor de telefonie mobila pentru clienti noi pare sa se mute pe frontul cartelelor preplatite cu mii de minute si mesaje scrise incluse. Sa devina oare abonamentul un serviciu de lux?
Pentru cinci euro pe luna, un abonament de telefonie mobila ofera cel mult cateva sute de minute de convorbiri in retea si mai putin de 100 de minute nationale, la care operatorii mai adauga de regula alte cateva optiuni precum minute bonus si internet mobil, dar numai pentru o anumita perioada limitata. Aceeasi suma reincarcata lunar pe o cartela preplatita aduce mii de minute in retea, recent fiind atins chiar pragul de 10.000 de minute intr-o luna, mesaje gratuite si chiar si minute nationale, in unele cazuri mai multe decat la abonament in functie de promotia derulata de operatori.
La prima vedere, balanta intre cele doua variante ar trebui sa incline fara indoiala catre cartela. Nu se intampla insa asa. Aproape jumatate dintre posesorii de telefoane mobile din Romania sunt abonati la astfel de servicii, in timp ce 40% folosesc cartele preplatite, iar 12% au ambele variante, potrivit unui studiu realizat de Gallup Organization Romania pe un esantion reprezentativ de aproape 6.000 de oameni anul trecut. Ba mai mult, fata de 2008, ponderea abonatilor a crescut de la nivelul de putin peste 43% dintre utilizatori, cat era la acel moment, pe cand cartelele si-au diminuat nivelul fata de penetrarea de 47,4% din urma cu trei ani.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri