Dacia vinde masini pe Facebook
Data publicarii: Astazi, 30-03-2011 | AutoDacia a demarat o campanie de marketing indrazneata in Italia, prin intermediul retelei de socializare Facebook, cu ajutorul careia vinde masini direct de pe pagina de brand a companiei, scrie cotidianul italian La Repubblica.
La un an de la lansarea paginii de Facebook, Dacia a inclus o pagina dedicata marcii care va oferi informatii si va functiona ca punct de contact pentru rezervarile facute pentru marca romaneasca, noteaza cotidianul italian.
Dacia va incepe sa-si vanda masinile online
"Cu aceasta ocazie, aceeasi Dacia, care face parte din colosul Renult, va oferi clientilor doua exemplare care vor putea fi cumparate exclusiv pe Facebook", scrie La Repubblica.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri