Topul mall-urilor cu cele mai mari performante in vanzari
Data publicarii: 05-04-2011 | Lifestyle
Peste 100 de retaileri prezenti atat in mall-urile din Bucuresti, cat si in cele din tara au fost pusi sa ierarhizeze centrele comerciale in care au avut cele mai mari performante in 2010. Sondajul realizat de Colliers International a fost adresat retailerilor care au mai mult de trei unitati in centre comerciale diferite.
Rezultatele sondajului plaseaza AFI Palace Cotroceni ca fiind mall-ul care a beneficiat de cel mai bun vad comercial in 2010. Urmatoarea pozitie este aprig disputata de Baneasa Shopping City si Bucuresti Mall. Daca Baneasa Shopping City vizeaza populatia cu venituri medii spre mari, Bucuresti Mall beneficiaza inca de avantajul de a fi primul mall modern din capitala.
Situat pe locul trei, Unirea Shopping Center detine avantajul locatiei. Dupa Unirea, Plaza Romania este urmatorul centru ca performanta in viziunea retailerilor. Studiul cuprinde operatorii care au magazine deschise in centrele comerciale mentionate mai sus si in special cei care se adreseaza segmentului populatiei cu venituri medii.
In 2009, Unirea Shopping Center si Bucuresti Mall au ocupat primul, respectiv al doilea loc, in timp ce Baneasa Shopping City ocupa locul trei, iar Plaza Romania si AFI Palace disputau locurile 4 si 5.
Integral in Capital.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial