Ford mizeaza pe dublarea vanzarilor in Romania
Data publicarii: 06-04-2011 | Auto
Ford se asteapta la vanzari duble in Romania in doi ani si jumatate, de la 6.000 de unitati in prezent, mizand pe modelele de segment C si B, in crestere pe aceasta piata.
Pe segmentul C, care detine cea mai mare pondere din vanzarile de autoturisme in Romania (circa 50% - 52.660 unitati livrate in 2010), Ford vine cu cea de-a treia generatie Focus, un model care beneficiaza de aproape toate tehnologiile intalnite in clasa premium avand un pret intre 16.000 euro cu TVA si 24.200 euro cu TVA.
"Cu noul Ford Focus sper sa ne dublam cota de piata in segment, sa ajungem la 10%. In prezent avem 4,5% (2.400 unitati livrate in 2010). Segmentul C reprezinta jumatate din industrie in Romania. Nu este o tinta pentru anul acesta, ci pentru doi ani si jumatate. Anul acesta vom vinde peste 3.000 de unitati Ford Focus, atat modelul nou cat si cel anterior. Cred ca Focus este intr-un segment de interes, in crestere pe aceasta piata", a declarat pentru Wall-Street.ro Henrik Nenzen, directorul general al Ford Romania.
Peste cateva luni, Ford va prezenta noul model Ford B-Max, fabricat integral in Romania, echipat cu variante de motorizare de un litru, propulsoare care vor fi fabricate tot la Craiova.
"Vrem sa dublam volumul de vanzari in Romania, insa va dura. Avem o campanie foarte agresiva in Romania pentru ca vom fi un constructor roman de automobile", a precizat Nenzen.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial