Razboiul nervilor de la Realitatea se traduce in milioane de euro

Data publicarii: 13-04-2011 | Media



Cat de greu este sa conduci o televiziune de stiri ca pe un business adevarat? La Realitatea Media, Sebastian Ghita a aflat, zilele acestea, ca mai greu decat si-ar fi imaginat. Cu cateva minute inainte sa intre la Sedinta CNA la care fusesera convocati saptamana trecuta, Sefii Realitatea Media schimba cateva cuvinte in cafeneaua din vecinatatea institutiei.

"Vezi, suntem prieteni!", ne spune Dragos Nedelcu, vicepresedintele Consiliului de Administratie, batandu-l usor pe umar pe Sebastian Ghita, managerul companiei. Apoi, cu chipuri sobre, cei doi se indreapta spre sala de Sedinte a CNA. Cateva zile mai tarziu, Sebastian Ghita adopta o pozitie similara intr-un interviu telefonic acordat revistei Capital.

"Exista in presa o preocupare de a transfera aceasta chestiune din registrul afacerilor in registrul personal, de tipul X contra Y. Sunt doar afaceri. Sunt doua companii mari, Asesoft si Realitatea, doua consilii de administratie, un schimb de documente... Presa tinde sa personalizeze mult", spune el.

Continuarea pe Capital.ro