Aceeasi Coca Cola, calitate diferita pentru romani si vestici
Data publicarii: 15-04-2011 | Lifestyle
Romania, Bulgaria si Slovacia, trei dintre tarile nou intrate in Uniunea Europeana, importa produse alimentare si bauturi de o calitate mai slaba decat cele destinate statelor vestice. Asta deoarece companiile producatoare distribuie preferential respectivele produse, releva o analiza efectuata de Asociatia Consumatorilor din Slovacia.
Printre producatorii suspectati ca plaseaza bunuri cu diferente calitative in functie de piata se numara Coca Cola, Milka, Jacobs, Nescafe, Kotanyi si Tchibo, ale caror produse au fost testate in laboratoare autorizate de Institutul National al Alimentatiei din Slovacia.
"Produsele de o calitate mai slaba au fost si sunt inca destinate statelor noi membre ale Uniunii si niciodata s-a pus problema plasarii lor pe pietele din Germania sau Austria", a declarat, in cadrul unei intalniri cu jurnalistii, Milos, Lauko, presedintele institutiei amintite.
Concret, testele efectuate pe acelasi produs in tari precum Germania, Austria, Cehia, Polonia, Slovacia, Ungaria, Romania si Bulgaria, au relevat diferente semnificative in ceea ce priveste calitatea, desi vorbim de acelasi brand, acelasi producator si acelasi ambalaj.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial