Carduri bancare pentru suporterii Steaua si Dinamo
Data publicarii: 18-04-2011 | Finante-Banci
BRD si Raiffeisen lanseaza carduri dedicate suporterilor cluburilor Dinamo si Steaua, care includ reduceri la achizitia de bilete si abonamente, dar si alte facilitati, potrivit datelor furnizate de cele doua banci.
Astfel, Raiffeisen Bank si FC Steaua au lansat astazi un card de debit pentru suporterii clubului sportiv. Principalele facilitati ale cardului sunt o reducere de 10% la toate biletele si abonamentele pentru meciurile de fotbal ale echipei Steaua, precum si la produsele de catering achizitionate in timpul meciurilor de fotbal, in interiorul stadionului.
BRD a anuntat de asemenea ca va lansa maine un card personalizat pentru suporterii clubului sportiv Dinamo, care va include o optiune de plata si de acces contactless pe stadionul echipei Dinamo.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial