Au aparut primele produse Lidl. Care sunt si cat costa
Data publicarii: 18-04-2011 | Lifestyle
In asteptarea deschiderii primelor magazine, retailerul Lidl a trecut deja la aprovizionarea rafturilor magazinelor Plus cu produse noi, din categoaria marcilor proprii.
DESi sigla Lidl nu a fost inca pusa, clientii retelei Plus sunt zapaciti, cel putin pentru moment, pana se vor obisui cu noile schimbari din magazin, pentru ca pozitionarea marfii in magazin a fost schimbata. Batranii, cei mai carcotasi, nemultumiti de noile carucioare, prea mari fata de cele vechi, intreaba agentii de paza unde pot gasi raftul cu faina, iar alti clienti se uita dezorientati dupa angajati si ii intreaba unde pot gasi piperul.
Acolo unde un nou produs este instalat cu eticheta de reducere deasupra, doua doamne in varsta cauta o sticla de ulei cat mai plina. Uleiul este marca proprie Lidl - Promienna, si potrivit cartonasului verde, acum costa 5,99 lei/l, fata de pretul initial de 6,09 lei/l. Sub acest brand retailerul mai comercializeaza si margarina, dar care nu a aparut inca in magazine.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză