Electromagnetica se orienteaza spre producerea de energie verde
Data publicarii: 20-04-2011 | Mediu
Compania Electromagnetica Bucuresti (ELMA) si-a reorientat strategia business, indreptandu-se spre productia hidroenergiei si a dezvoltarii tehnologiei LED, pentru a-si mentine traiectoria ascendenta a profitabilitatii
Electromagnetica are in plan sa investeasca intre 8 si 10 milioane de euro in productia de energie verde, atat din surse proprii, cat si si din fonduri europene. Din investitiile companiei de anul trecut, 1,8 milioane euro au fost din fonduri europene.
Compania detine 10 microhidrocentrale situate pe raul Suceava, cu o putere de peste 5 MW si intentioneaza sa atinga o productie de energie in banda de 10-12 MW.
"Ne propunem sa investim mai mult in productia de energie electrica din surse regenerabile si sa crestem cantitatea de energie furnizata. O alta divizie importanta pentru noi in acest moment este cea de leduri. In acelasi timp vom continua sa investim in tehnologii de executie a matritelor, a echipamentelor de injectie de mase plastice si in retehnologizarea periodica a liniilor de productie", a declarat Eugen Scheusan, directorul companiei.
Furnizarea de electricitate a generat anul trecut 70-75% din rulajul ELMA, dar marja profitului din aceasta activitate a fost de 2-3% din cifra de afaceri.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online