Grupul BRD a restructurat credite de peste 1 mld. lei
Data publicarii: 26-04-2011 | Finante-Banci
Grupul BRD, care include a doua mare banca de pe piata, a inregistrat la sfarsitul anului trecut credite in valoare de 1,022 mld. lei (239 mil. euro) ale caror termene au fost renegociate cu clientii pentru a nu deveni restante sau depreciate.
Conform raportului anual, soldul acestei categorii de credite a crescut cu 20,5% anul trecut comparativ cu 2009, dinamica fiind sustinuta de restructurarea creditelor de consum.
La sfarsitul lui 2010 creditele de consum cu termene renegociate aveau o valoare contabila de aproape 262 mil. lei, nivel mai mult decat dublu comparativ cu anul precedent. Creditele restructurate pentru societati au crescut cu numai 4,3%, pana la 641 mil. lei, in timp ce la ipotecare soldul finantarilor renegociate a scazut cu 18%, pana la 6,8 mil. lei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial