Credit Europe se orienteaza catre canalele alternative de banking
Data publicarii: 06-05-2011 | Finante-Banci
Credit Europe Bank (CEB) anunta relansarea site-ului ca urmare a implementarii si in mediul online a noii strategii vizate de banca pentru anul in curs.
Compania si-a reorganizat functional si grafic website-ul, adaugand componente interactive ce permit clientilor sa obtina rapid informatii despre carduri, credite sau depozite. Noul website reprezinta de asemenea si primul pas catre un management integrat al solicitarilor online pentru serviciile si produsele bancii. ,,Este inceputul unui proces mai amplu, care pune accent pe canalele alternative. Ne dorim sa obtinem in viitorul apropiat un avans considerabil pe aceste canale, prin care sa usuram accesul clientilor la serviciile si produsele CEB si care sa permita bancii sa isi eficientizeze eforturile de atragere de noi clienti. Noul website CEB, un instrument orientat catre produs si mai usor de utilizat, se numara, alaturi de internet banking si phone banking, printre prioritatile de dezvoltare ale bancii de anul acesta", a aratat Etem Birinci, director Retail Banking.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri