Credit Europe se orienteaza catre canalele alternative de banking
Data publicarii: 06-05-2011 | Finante-Banci
Credit Europe Bank (CEB) anunta relansarea site-ului ca urmare a implementarii si in mediul online a noii strategii vizate de banca pentru anul in curs.
Compania si-a reorganizat functional si grafic website-ul, adaugand componente interactive ce permit clientilor sa obtina rapid informatii despre carduri, credite sau depozite. Noul website reprezinta de asemenea si primul pas catre un management integrat al solicitarilor online pentru serviciile si produsele bancii. ,,Este inceputul unui proces mai amplu, care pune accent pe canalele alternative. Ne dorim sa obtinem in viitorul apropiat un avans considerabil pe aceste canale, prin care sa usuram accesul clientilor la serviciile si produsele CEB si care sa permita bancii sa isi eficientizeze eforturile de atragere de noi clienti. Noul website CEB, un instrument orientat catre produs si mai usor de utilizat, se numara, alaturi de internet banking si phone banking, printre prioritatile de dezvoltare ale bancii de anul acesta", a aratat Etem Birinci, director Retail Banking.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză