OTTO, liderul vanzarilor prin cataloage, este in Romania
Data publicarii: 18-09-2006Primul catalog al Grupului OTTO tiparit in limba romana contine colectia toamna/iarna 2006 si poate fi deja comandat prin intermediul call center-ului disponibil de luni pana sambata intre orele 10-22 sau online la www.ottoonline.ro. De asemenea, catalogul va fi disponibil de saptamana aceasta din magazinele media Diverta si la centrele de difuzare a presei.
Catalogul Schwab va fi urmat in ianuarie 2007 de catalogul Otto, piesa de rezistenta a concernului, cu cea mai mare raspandire din lume. Acesta va fi editat bianual si va cuprinde o oferta bogata, in peste 600 de pagini.
Operatiunile OTTO in Romania vor fi derulate prin Adra Retail SRL, companie membru RTC Holding, unul dintre cele mai puternice grupuri cu capital romanesc, cu experienta de peste 15 ani pe piata romaneasca, in domenii precum distributie, logistica si retail.
Povestea OTTO a inceput in urma cu peste 55 de ani. Primul catalog, publicat in 1959 in numai 300 de exemplare oferea 28 de produse (incaltaminte) in 14 pagini.
Astazi, catalogul principal cuprinde peste 100.000 de articole pe sezon. Acestuia i se alatura alte 60 de cataloage specializate pe diverse domenii, de la moda si imbracaminte, articole pentru casa si decoratiuni diverse, pana la tehnologie de ultima ora.
La nivel mondial, in 2005, Grupul OTTO a avut o cifra de afaceri de aproximativ 15 miliarde Euro si peste 55.000 de angajati in mai mult de 19 tari.
Unul din argumentele pentru care acesta afacere prospera in intreaga lume este lejeritatea procesului de alegere a articolelor dorite, faptul ca prin simpla rasfoire a unui catalog se poate scuti timpul pierdut in magazine. De asemenea, istoria brandului german este o garantie a calitatii produselor si a faptului ca articolele au aceleasi caracteristici cu cele prezentate in fotografii.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut