Facebook te plateste ca sa vezi reclame
Data publicarii: 10-05-2011 | IT&C
Facebook a lansat un program care, propriu-zis, ofera consumatorilor o recompensa financiara pentru vizionarea de reclame pe site, scrie mashable.com.
Facebook va rasplati utilizatorii care privesc anumite reclame pe site. Acestia vor primi credite Facebook, care pot fi folosite pentru a cumpara bunuri prin intermediul Facebook Deals, serviciul companiei lansat pentru a contracara business-ul Groupon.
Totusi, recompensa nu-i foarte mare, ci echivaleaza cu suma de 10 centi americani.
Reclamele vor fi afisate in jocuri. Printre publisherii de jocuri care vor participa in acest program se afla CrowdStar, Digital Chocolate si Zynga. Facebook lucreaza cu Sharethrough, SocialVibe, Epic Media si SupersonicAds pentru livrarea reclamelor. TrialPay va asigura statisticile.
Dan Greenber, directorul excecutiv al Sharethrough, a declarat ca miscarea Facebook reprezinta un pas inainte in furnizarea de publicitate online. Greenberg, care reprezinta clienti precum Microsofft sau Nestle, a spus ca reteaua sa nu va livra reclame traditionale, ci entertainment de brand, pe care consumatorii nu numai ca vor dori sa-l vad, dar il vor impartasi si prietenilor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză