Facebook te plateste ca sa vezi reclame
Data publicarii: 10-05-2011 | IT&C
Facebook a lansat un program care, propriu-zis, ofera consumatorilor o recompensa financiara pentru vizionarea de reclame pe site, scrie mashable.com.
Facebook va rasplati utilizatorii care privesc anumite reclame pe site. Acestia vor primi credite Facebook, care pot fi folosite pentru a cumpara bunuri prin intermediul Facebook Deals, serviciul companiei lansat pentru a contracara business-ul Groupon.
Totusi, recompensa nu-i foarte mare, ci echivaleaza cu suma de 10 centi americani.
Reclamele vor fi afisate in jocuri. Printre publisherii de jocuri care vor participa in acest program se afla CrowdStar, Digital Chocolate si Zynga. Facebook lucreaza cu Sharethrough, SocialVibe, Epic Media si SupersonicAds pentru livrarea reclamelor. TrialPay va asigura statisticile.
Dan Greenber, directorul excecutiv al Sharethrough, a declarat ca miscarea Facebook reprezinta un pas inainte in furnizarea de publicitate online. Greenberg, care reprezinta clienti precum Microsofft sau Nestle, a spus ca reteaua sa nu va livra reclame traditionale, ci entertainment de brand, pe care consumatorii nu numai ca vor dori sa-l vad, dar il vor impartasi si prietenilor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an