Raiffeisen Bank ofera serviciul myBanking si pentru abonatii Orange
Data publicarii: 18-09-2006
Raiffeisen Bank a extins serviciul myBanking si pentru operatorul de telefonie mobile Orange, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Astfel clientii bancii care sunt abonati Orange beneficieza de acest serviciu care permite efectuarea de operatiuni bancare (intra si inter-bancare) sau obtinerea de informatii financiare direct de pe telefonul mobil. Serviciul myBanking a fost lansat de Raiffeisen Bank impreuna cu Vodafone in vara anului 2003 si de atunci functiunile sale au fost imbunatatite permanent pentru a raspunde cat mai bine cerintelor clientilor. In prezent aproape 30.000 de clienti folosesc serviciul myBanking si efectueaza tranzactii de peste 1,6 milioane de euro in fiecare luna.
Pentru a beneficia de myBanking clientii Raiffeisen Bank care sunt abonati Orange trebuie sa incheie un contract cu banca si sa aiba o cartela SIM Smart (pe care se gaseste aplicatia de mobile banking). Abonamentul pentru serviciul myBanking este de 0,5 euro/luna pentru persoane fizice si 1 euro/luna pentru persoane juridice.
"In strategia de dezvoltare a bancii inovatia are un rol extrem de important si reprezinta practic un angajament in fata clientilor sai ca vor beneficia de o gama completa de servicii bancare. O dovada a viziunii inovatoare o reprezinta si extinderea serviciului myBanking. De asemenea lansarea serviciului Raiffeisen Online (Internet banking) se inscrie in strategia noastra de a oferi acces la produsele si serviciile bancii pe multiple canale" a spus Razvan Munteanu, Vicepresedintele Diviziei Retail, Raiffeisen Bank
"Prin serviciul myBanking oferit de Raiffeisen Bank, abonatii Orange vor putea sa efectueze operatiuni bancare de oriunde si oricand, in conditii de deplina securitate. In ultimii ani telefonul mobil devine din ce in ce mai util. Astfel el este folosit nu doar ca mijloc de comunicare, ci si pentru a face operatiuni bancare, pentru a urmari programe TV, pentru a accesa servicii de informare si divertisment", a declarat Thierry Millet, Director Comercial Orange Romania.
Utilizatorii serviciului myBanking beneficiaza de urmatoarele servicii:
-transfer intra si interbancar,
-Plata facturii Orange sau Vodofane
-Reincarcarea cartelelor;
-ATM in zona,
-Banca in zona,
-Plata altor facturi (utilitati, leasing, credite, asigurari, etc)
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză