Cocor si-a triplat profitul in primul trimestru
Data publicarii: 11-05-2011 | Lifestyle
Magazinul Cocor si-a triplat profitul in primul trimestru, cifra de afaceri fiind de 5,8 milioane de lei, de trei ori peste cifra de afaceri din primul trimestru al anului 2010.
Conform bugetului de venituri si cheltuieli indeplinit 99% si aprobat in Adunarea Generala a Actionarilor (AGA) Cocor SA, in primul trimestru al anului 2011, societatea a inregistrat venituri totale de 9 milioane de lei si un profit net de 1,5 milioane de lei, in crestere semnificativa fata de numai 4 milioane de lei venituri totale si 0,5 milioane lei profit net in primul trimestru al anului 2010, se arata intr-un comunicat remis miercuri Ziare.com.
"Acest rezultat se datoreaza deschiderii magazinului Cocor si cresterii vanzarilor mediafatadei. In ultimii 3 ani de criza am reusit sa dezvoltam cu succes: Cocor Mediachannel, cea mai mare mediafatada din Europa, Cocor Spa - cel mai mare spa din Romania, Cocor Store - cea mai mare investitie din centrul istoric al Bucurestilor, Galeria Designerilor Romani, prima de acest fel in tara noastra si Aleea Celebritatilor, cel mai apreciat proiect cultural al Capitalei" a declarat Dan Barbulescu, presedintele administratorului Cocor, Staar Rating SRL.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri