Gigantul AXA vrea in top 3 pana in 2016
Data publicarii: 13-05-2011 | Finante-Banci
AXA Life Insurance, fosta Omniasig Asigurari de Viata, isi propune ca in urmatorii cinci ani sa se plaseze in Top 3 asiguratori de viata pe piata locala pe segmentul new business, prin dezvoltarea unei strategii de afaceri orientata in jurul pozitionarii brandului, a declarat Violeta Ciurel, CEO al companiei.
"Ne propunem ca intr-un termen scurt sa ajungem unul dintre cei mai importanti jucatori din Romania, in special pe segmentul de viata. Am creat o strategie de dezvoltare rapida pentru cresterea cotei de piata, astfel incat pe termen mediu sa fim printre primii 5 jucatori locali in piata asigurarilor de viata din punct de vedere al achizitiei de noi clienti", a declarat Violeta Ciurel.
Astfel, in urmatorii trei ani compania vizeaza o plasare intre primele cinci companii de profil, printr-o crestere organica si atragerea de noi subscrieri, iar pana in 2016 sa ajungem intre primele trei, in functie de valoarea primelor subscrise din contracte noi (new business). Din punct de vedere al planurilor tarifare, Violeta Ciurel a explicat a acestea se vor situa la nivelul pietei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc