Gigantul AXA vrea in top 3 pana in 2016
Data publicarii: 13-05-2011 | Finante-Banci
AXA Life Insurance, fosta Omniasig Asigurari de Viata, isi propune ca in urmatorii cinci ani sa se plaseze in Top 3 asiguratori de viata pe piata locala pe segmentul new business, prin dezvoltarea unei strategii de afaceri orientata in jurul pozitionarii brandului, a declarat Violeta Ciurel, CEO al companiei.
"Ne propunem ca intr-un termen scurt sa ajungem unul dintre cei mai importanti jucatori din Romania, in special pe segmentul de viata. Am creat o strategie de dezvoltare rapida pentru cresterea cotei de piata, astfel incat pe termen mediu sa fim printre primii 5 jucatori locali in piata asigurarilor de viata din punct de vedere al achizitiei de noi clienti", a declarat Violeta Ciurel.
Astfel, in urmatorii trei ani compania vizeaza o plasare intre primele cinci companii de profil, printr-o crestere organica si atragerea de noi subscrieri, iar pana in 2016 sa ajungem intre primele trei, in functie de valoarea primelor subscrise din contracte noi (new business). Din punct de vedere al planurilor tarifare, Violeta Ciurel a explicat a acestea se vor situa la nivelul pietei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri