Facebook a platit o campanie de PR impotriva Google
Data publicarii: 13-05-2011 | IT&C
Facebook pare sa fi aplicat o lovitura sub centura concurentei, angajand celebra agentie de relatii publice Burson-Marsteller pentru denigrarea rivalului sau, Google.
Potrivit The Daily Beast, Burson-Marsteller ar fi primit sarcina de a recompensa bloggeri de succes, dispusi sa posteze pe Internet materiale care pun intr-o lumina defavorabila Google, in special privind invadarea vietii private a utilizatorilor.
Acuzata in mod special este functia "Social Circle", care, potrivit agentilor de relatii publice, ar fi, de fapt, un fel de instrument de control orwellian, cu rolul de a inregistra si arhiva datele utilizatorilor (chiar si a celor ce nu sunt in posesia unui cont Google).
Cei ce s-au ocupat de partea murdara a acestei chestiuni sunt doua figuri reprezentative din media americana, si anume Jim Goldman - fost prezentator la CNBS, personaj cu mare priza la public, si John Mercurio - faimos analist politic, ambii angajati in prezent la Burson-Marsteller.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri