Facebook a platit o campanie de PR impotriva Google
Data publicarii: 13-05-2011 | IT&C
Facebook pare sa fi aplicat o lovitura sub centura concurentei, angajand celebra agentie de relatii publice Burson-Marsteller pentru denigrarea rivalului sau, Google.
Potrivit The Daily Beast, Burson-Marsteller ar fi primit sarcina de a recompensa bloggeri de succes, dispusi sa posteze pe Internet materiale care pun intr-o lumina defavorabila Google, in special privind invadarea vietii private a utilizatorilor.
Acuzata in mod special este functia "Social Circle", care, potrivit agentilor de relatii publice, ar fi, de fapt, un fel de instrument de control orwellian, cu rolul de a inregistra si arhiva datele utilizatorilor (chiar si a celor ce nu sunt in posesia unui cont Google).
Cei ce s-au ocupat de partea murdara a acestei chestiuni sunt doua figuri reprezentative din media americana, si anume Jim Goldman - fost prezentator la CNBS, personaj cu mare priza la public, si John Mercurio - faimos analist politic, ambii angajati in prezent la Burson-Marsteller.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut