Pentru cota de piata, bancile arunca in joc premii consistente
Data publicarii: 17-05-2011 | Finante-Banci
Competitia bancara pentru atragerea unor noi clienti se muta si la nivelul premiilor, in bani sau produse, pe care institutiile de credit le ofera cu prilejul diferitelor campanii. Ieri, doua banci au pus in joc un Mini One, un scuter, genti frigorifice si, bineinteles, bani.
Astfel, in cadrul campaniei ,,Recomanda si primesti un cadou", Alpha Bank Romania acorda clientilor persoane fizice, noi sau existenti, posibilitatea de a castiga 1.000 de premii constand in genti frigorifice, daca recomanda unui apropiat pachetul de produse si servicii de incasare a pensiei de la Alpha Bank. Pachetul presupune, printre alte beneficii, incasarea pensiei fara costuri si virarea banilor direct in contul curent, fara niciun comision.
La randul sau, Millennium Bank a lansat un concurs pentru a promova recent lansatul e-Cont, ce premiaza cele mai ingenioase idei de a face in interior activitati care, in mod obisnuit, presupun deplasarea in exterior. Cele mai bune filme/fotografii care ilustreaza astfel de idei vor fi premiate cu o masina Mini One, un scuter Vespa, o bicicleta BMW si 200 de euro saptamanal.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri