Raiffeisen Bank lanseaza RaiffeisenComunitati.ro, blogul despre viata comunitatii
Data publicarii: 19-05-2011 | Finante-Banci
Raiffeisen Bank lanseaza platforma de dezbateri raiffeisencomunitati.ro, o premiera pentru sectorul bancar din Romania. Blogul le este deschis tuturor celor care vor sa se implice in viata comunitatii, care vor sa-si spuna punctul de vedere despre solutiile propuse si, in general, celor care cred in forta dezbaterii de calitate.
Comunitatea Raiffeisen (angajati, clienti si parteneri) numara deja cateva milioane de oameni si le este deschisa tuturor celor care vor sa ni se alature prin platforma de comunicare Raiffeisen Comunitati. Din aceasta fac parte: blogul www.raiffeisencomunitati.ro, profilul de Facebook, profilul de Twitter si canalul Youtube asociate. In fiecare luna, Raiffeisen Comunitati va avea un invitat special, cunoscut pentru implicarea in viata comunitatii, care va propune teme spre dezbatere si le va raspunde celor care comenteaza. Invitatul mai/iunie al blogului raiffeisencomunitati.ro este Dragos Bucurenci. Primul lui articol este deja pe blog. Intrati si comentati!
RaiffeisenComunitati.ro este si locul de unde veti afla noutatile din viata comunitatii, despre lucrurile, evenimentele si domeniile care ii intereseaza pe membrii comunitatii noastre. Blogul este un mediu deschis, de unde cititorii pot primi, dar si oferi informatie si unde membrii comunitatii sunt chemati sa-si exprime opinia despre ce ii preocupa si despre solutiile propuse.
"<<Reusim impreuna>>, spunem noi la Raiffeisen Bank. Sunt surprinzator de multe lucrurile care ne bucura pe toti sau pe care am vrea sa le imbunatatim. Haideti sa vorbim despre ele si sa cautam solutii impreuna. RaiffeisenComunitati.ro este o platforma de dialog in care noi aducem proiectele si propunerile noastre pentru o mai buna calitate a vietii in comunitatile urbane unde suntem activi precum si opiniile unor invitati speciali, oameni cunoscuti pentru preocuparile lor civice." (Corina Vasile, director de comunicare Raiffeisen Bank)
Ideea de comunitate guverneaza toate initiativele de responsabilitate corporativa ale Raiffeisen Bank. In 2010, Raiffeisen Bank a investit aproape 6,3 milioane de lei in programe de responsabilitate sociala. Peste 200.000 de romani au utilizat anul trecut cele 1.100 de biciclete din programul de bike-sharing gratuit I love Velo, in cele opt centre din cinci orase. Raiffeisen Bank si angajatii sai au donat United Way Romania peste 100.000 de euro, iar 60 de voluntari ai bancii au contribuit la sustinerea proiectelor sociale ale organizatiei, care au avut aproape 5.000 de beneficiari. La Raiffeisen Bucharest City Marathon au participat peste 5.000 de oameni, care au alergat pentru sanatatea lor, dar si pentru cauze sociale. Parcurile Raifi au creat in cinci orase 2.500 mp de spatii verzi si spatii de joaca pentru copii. 1.000 de elevi au participat la ore de educatie financiara in cadrul programului ABCdar bancar, in care au aflat ce inseamna un buget personal sau cum ar trebui echilibrate cheltuielile cu veniturile. Raportul anual de responsabilitate corporativa al Raiffeisen Bank pentru ultimii doi ani este disponibil la http://www.raiffeisen.ro/media/noutati/rapoarte-de-activitate .
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc