Millennium mizeaza pe internet ca sa-si dubleze clientela
Data publicarii: 20-05-2011 | Finante-Banci
Portughezii de la Millennium Bank, care au lansat operatiuni de la zero pe plan local la sfarsitul lui 2007, tintesc sa ajunga la cel putin 100.000 de clienti, ceea ce ar insemna totusi mai mult decat o dublare a portofoliului creat in cei peste trei ani de activitate.
"Toate strategiile noastre se indreapta catre atragerea unui numar cat mai mare de clienti si ne orientam si oferta de produse in functie de acest obiectiv. Aveam la sfarsitul anului trecut 45.000 de clienti, dar am vrea sa ajungem la 100.000 de clienti", spune Eliza Erhan, sefa departamentului de marketing si dezvoltare produse la Millennium Bank.
In 2009 portughezii si-au revizuit strategia de crestere in Romania, in conditiile in care planurile initiale - care prevedeau un accent puternic pe vanzarea de credite de consum - nu mai erau fezabile. Acum, Millennium incearca sa obtina o crestere echilibrata, avand trei directii mari de crestere - credite garantate cu ipoteca, depozite, dar si intermediere de tranzactii pentru un numar cat mai mare de clienti.
Bilantul bancii ramane inca redus, soldul creditelor totalizand doar 383 de milioane de euro in martie, fata de o piata a creditului neguvernamental de 49 de miliarde de euro.
In linie cu noua strategie, unitatile specializate in vanzarea de credite de consum au fost convertite in 2009 in agentii complet functionale, iar de atunci portughezii au introdus in oferta produse alternative de economisire - fonduri de investitii sau produse de tip banc-assurance, distribuite in colaborare cu parteneri externi.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut