Millennium mizeaza pe internet ca sa-si dubleze clientela

Data publicarii: 20-05-2011 | Finante-Banci



Portughezii de la Millennium Bank, care au lansat operatiuni de la zero pe plan local la sfarsitul lui 2007, tintesc sa ajunga la cel putin 100.000 de clienti, ceea ce ar insemna totusi mai mult decat o dublare a portofoliului creat in cei peste trei ani de activitate.

"Toate strategiile noastre se indreapta catre atragerea unui numar cat mai mare de clienti si ne orientam si oferta de produse in functie de acest obiectiv. Aveam la sfarsitul anului trecut 45.000 de clienti, dar am vrea sa ajungem la 100.000 de clienti", spune Eliza Erhan, sefa departamentului de marketing si dezvoltare produse la Millennium Bank.

In 2009 portughezii si-au revizuit strategia de crestere in Romania, in conditiile in care planurile initiale - care prevedeau un accent puternic pe vanzarea de credite de consum - nu mai erau fezabile. Acum, Millennium incearca sa obtina o crestere echilibrata, avand trei directii mari de crestere - credite garantate cu ipoteca, depozite, dar si intermediere de tranzactii pentru un numar cat mai mare de clienti.

Bilantul bancii ramane inca redus, soldul creditelor totalizand doar 383 de milioane de euro in martie, fata de o piata a creditului neguvernamental de 49 de miliarde de euro.

In linie cu noua strategie, unitatile specializate in vanzarea de credite de consum au fost convertite in 2009 in agentii complet functionale, iar de atunci portughezii au introdus in oferta produse alternative de economisire - fonduri de investitii sau produse de tip banc-assurance, distribuite in colaborare cu parteneri externi.

Integral in Ziarul Financiar

Ultimele stiri pe BankNews.ro: