Millennium mizeaza pe internet ca sa-si dubleze clientela
Data publicarii: 20-05-2011 | Finante-Banci
Portughezii de la Millennium Bank, care au lansat operatiuni de la zero pe plan local la sfarsitul lui 2007, tintesc sa ajunga la cel putin 100.000 de clienti, ceea ce ar insemna totusi mai mult decat o dublare a portofoliului creat in cei peste trei ani de activitate.
"Toate strategiile noastre se indreapta catre atragerea unui numar cat mai mare de clienti si ne orientam si oferta de produse in functie de acest obiectiv. Aveam la sfarsitul anului trecut 45.000 de clienti, dar am vrea sa ajungem la 100.000 de clienti", spune Eliza Erhan, sefa departamentului de marketing si dezvoltare produse la Millennium Bank.
In 2009 portughezii si-au revizuit strategia de crestere in Romania, in conditiile in care planurile initiale - care prevedeau un accent puternic pe vanzarea de credite de consum - nu mai erau fezabile. Acum, Millennium incearca sa obtina o crestere echilibrata, avand trei directii mari de crestere - credite garantate cu ipoteca, depozite, dar si intermediere de tranzactii pentru un numar cat mai mare de clienti.
Bilantul bancii ramane inca redus, soldul creditelor totalizand doar 383 de milioane de euro in martie, fata de o piata a creditului neguvernamental de 49 de miliarde de euro.
In linie cu noua strategie, unitatile specializate in vanzarea de credite de consum au fost convertite in 2009 in agentii complet functionale, iar de atunci portughezii au introdus in oferta produse alternative de economisire - fonduri de investitii sau produse de tip banc-assurance, distribuite in colaborare cu parteneri externi.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc