Ce alegi intre Orange, Cosmote si Vodafone
Data publicarii: 23-05-2011 | IT&C
Unde se gasesc cele mai bune oferte pentru firmele mici? Operatorii publica pe site doar informatii orientative si trimit doritorii la agentii de vanzari, mizand pe abilitatea acestora de a atrage clienti.
Odata cu rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului, Cosmote anunta ca baza de clienti business ai companiei a crescut cu 10%, "datorita ofertelor competitive si foarte atractive dedicate companiilor". Daca firmele mari, cu sute de angajati, au puterea de a negocia "la sange" orice contract de telefonie mobila sau fixa, nu acelasi lucru se poate spune despre fimele mici, conduse de un antreprenor. Cum poate, totusi, o firma din categoria IMM sa obtina un contract avantajos?

Cate minute consumati intr-o luna?
Sa luam exemplul unei firme cu patru angajati. Ne-am asumat rolul unui manager care studiaza ofertele de pe site-urile operatorilor, apoi am sunat la departamentul relatii cu clientii. Am vrut sa stim cat de flexibile sunt ofertele. De la Orange ni s-a spus ca vom fi contactati de un agent de vanzari, care insa nu a revenit in aceeasi dupa-amiaza, iar operatorul nu ne-a furnizat nicio informatie la telefon. La Cosmote ni s-a spus ca, intr-adevar, pe site sunt doar cateva indicii standard, ofertele finale fiind personalizate, urmand sa discutam detaliile cu un agent de vanzari. La Vodafone ni s-au dat cele mai multe informatii.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză