Libra Bank isi extinde reteaua teritoriala cu doua noi sucursale
Data publicarii: 24-05-2011 | Finante-Banci
Ca parte a strategiei de extindere a retelei teritoriale, Libra Bank a inaugurat in luna mai o sucursala noua in Bucuresti. Noua sucursala din Bvd Ion Mihalache devine astfel a 12-a sucursala Libra Bank din Bucuresti, iar deschiderea acesteia face parte din strategia de extindere a retelei de sucursale pe care banca si-a asumat-o pentru 2011.
Pe langa recent-lansata sucursala din Bucuresti, Libra Bank a planificat deschiderea unei sucursale la Cluj la inceputul lunii iunie, intrand astfel pe o piata teritoriala noua al carei potential de crestere pe nisa profesiilor liberale a fost deja identificat de Banca.
Ambele sucursale nou-deschise vor derula toate tipurile de operatiuni financiare, de la administrare de conturi curente la solutii de economisire, creditare si carduri, cu produse speciale pentru principalele categorii de clienti: persoane fizice, specialisti ai profesiilor liberale si companii.
"In 2011 ne-am propus sa ne orientam planurile de extindere cu preponderenta catre centrele economice majore din tara, continuandu-ne expansiunea pe nisa pe care o abordam cu succes de peste 7 ani. Convingerea noastra este ca un drum ascendent, chiar si in situatii economice mai putin favorabile, este in mod obligatoriu sustinut de o deservire exemplara a clientilor, evident alaturi de produse si servicii competitive. Sunt increzator in eforturile Libra Bank de a-si consolida in aceasta perioada pozitia pe nisa profesiilor liberale, atat prin planurile de extindere cat si prin atentia permanenta la nevoile pietei, tinand pasul cu ritmul acesteia de dezvoltare" Emil Bituleanu, Presedinte Libra Bank
Pe langa asumarea rolului de jucator important pe nisa profesiilor liberale, Libra Bank se va concentra pe abordarea categoriei IMM-urilor care pot gasi deja in portofoliul bancii solutii special adaptate necesitatilor lor financiare. Analizand atent business-urille acestora, Libra Bank a constatat ca poate interveni cu succes in sustinerea si chiar dezvoltarea acestor companii, toate produsele care le sunt adresate mizand pe flexibilitate si o intelegere profunda atat a pietei cat si a particularitatilor fiecarei afaceri.
In perioada urmatoare, ca parte a strategiei sale, Banca se va concentra pe o crestere controlata, excluzand astfel extinderea agresiva si mizand in continuare pe eficienta in selectarea canalelor alternative pentru a ajunge la publicul tinta. In prezent Libra Bank are un numar de 24 de sucursale atat in Bucuresti cat si in principalele orase din tara si planuieste noi lansari de sucursale pana la sfarsitul anului.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză