Creditele BRD, tot mai solicitate prin canalele bancare la distanta
Data publicarii: 26-05-2011 | Finante-Banci
De la inceputul acestui an, BRD-Groupe Societe Generale a primit in medie, in fiecare zi, numai prin intermediul contact center-ului sau - platforma Vocalis - peste 150 de solicitari de credite de la clientii persoane fizice. Vocalis este un canal de relationare cu clientii prin intermediul telefonului si al e-mailului, care acorda consultanta si servicii de urgenta atat clientilor BRD, cat si persoanelor care sunt interesate de produsele si serviciile acesteia. Din totalul solicitarilor de credit primite prin intermediul Vocalis, peste 20% privesc creditele imobiliare si ipotecare.
Site-ul institutional al bancii, www.brd.ro are, de asemenea, un rol important in facilitarea accesului clientilor la credite. Acestia pot obtine informatii complete si realiza simulari pentru a afla care este rata lunara a unui imprumut si cum isi pot ajusta aceasta rata la un nivel optim, in functie de durata, avans, etc. In primele patru luni ale acestui an, peste 420.000 de vizitatori unici au accesat paginile site-ului care cuprind informatii referitoare la creditele BRD, in timp ce pagina dedicata simulatorului de credite a fost accesata de peste 500.000 de ori.
"Produsele de credit au revenit in atentia clientelei, cererile de credit, dar si cele de carduri de credit primite prin intermediul canalelor de banca la distanta inregistrand o evolutie crescatoare de la inceputul acestui an. Cu siguranta, un rol important in cresterea interesului publicului l-au avut si produsele si ofertele promotionale lansate in ultima perioada", spune Adrian Jantea, Directorul Directiei de Promovare si Distributie Persoane Fizice din cadrul BRD-Groupe Societe Generale.
BRD a lansat la inceputul lunii martie promotia ReStart, axata pe refinantarea creditelor. Recent prelungita pana pe 14 iunie, promotia propune dobanzi de 7% la refinantarea creditelor de nevoi personale in lei. Creditele imobiliare si ipotecare in euro se refinanteaza la BRD la dobanzi de cuprinse intre 3 si 3,5 puncte procentuale peste indicele Euribor la 3 luni, in functie de durata creditului si valoarea avansului.
In acelasi timp, banca si-a diversificat oferta de credite imobiliare prin lansarea "Casa BRD de 10", un credit cu avans de doar 10%, comercializat in cadrul unei promotii care se desfasoara pana pe 18 iulie.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză