Creditele BRD, tot mai solicitate prin canalele bancare la distanta
Data publicarii: 26-05-2011 | Finante-Banci
De la inceputul acestui an, BRD-Groupe Societe Generale a primit in medie, in fiecare zi, numai prin intermediul contact center-ului sau - platforma Vocalis - peste 150 de solicitari de credite de la clientii persoane fizice. Vocalis este un canal de relationare cu clientii prin intermediul telefonului si al e-mailului, care acorda consultanta si servicii de urgenta atat clientilor BRD, cat si persoanelor care sunt interesate de produsele si serviciile acesteia. Din totalul solicitarilor de credit primite prin intermediul Vocalis, peste 20% privesc creditele imobiliare si ipotecare.
Site-ul institutional al bancii, www.brd.ro are, de asemenea, un rol important in facilitarea accesului clientilor la credite. Acestia pot obtine informatii complete si realiza simulari pentru a afla care este rata lunara a unui imprumut si cum isi pot ajusta aceasta rata la un nivel optim, in functie de durata, avans, etc. In primele patru luni ale acestui an, peste 420.000 de vizitatori unici au accesat paginile site-ului care cuprind informatii referitoare la creditele BRD, in timp ce pagina dedicata simulatorului de credite a fost accesata de peste 500.000 de ori.
"Produsele de credit au revenit in atentia clientelei, cererile de credit, dar si cele de carduri de credit primite prin intermediul canalelor de banca la distanta inregistrand o evolutie crescatoare de la inceputul acestui an. Cu siguranta, un rol important in cresterea interesului publicului l-au avut si produsele si ofertele promotionale lansate in ultima perioada", spune Adrian Jantea, Directorul Directiei de Promovare si Distributie Persoane Fizice din cadrul BRD-Groupe Societe Generale.
BRD a lansat la inceputul lunii martie promotia ReStart, axata pe refinantarea creditelor. Recent prelungita pana pe 14 iunie, promotia propune dobanzi de 7% la refinantarea creditelor de nevoi personale in lei. Creditele imobiliare si ipotecare in euro se refinanteaza la BRD la dobanzi de cuprinse intre 3 si 3,5 puncte procentuale peste indicele Euribor la 3 luni, in functie de durata creditului si valoarea avansului.
In acelasi timp, banca si-a diversificat oferta de credite imobiliare prin lansarea "Casa BRD de 10", un credit cu avans de doar 10%, comercializat in cadrul unei promotii care se desfasoara pana pe 18 iulie.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri