Creditele BRD, tot mai solicitate prin canalele bancare la distanta
Data publicarii: 26-05-2011 | Finante-Banci
De la inceputul acestui an, BRD-Groupe Societe Generale a primit in medie, in fiecare zi, numai prin intermediul contact center-ului sau - platforma Vocalis - peste 150 de solicitari de credite de la clientii persoane fizice. Vocalis este un canal de relationare cu clientii prin intermediul telefonului si al e-mailului, care acorda consultanta si servicii de urgenta atat clientilor BRD, cat si persoanelor care sunt interesate de produsele si serviciile acesteia. Din totalul solicitarilor de credit primite prin intermediul Vocalis, peste 20% privesc creditele imobiliare si ipotecare.
Site-ul institutional al bancii, www.brd.ro are, de asemenea, un rol important in facilitarea accesului clientilor la credite. Acestia pot obtine informatii complete si realiza simulari pentru a afla care este rata lunara a unui imprumut si cum isi pot ajusta aceasta rata la un nivel optim, in functie de durata, avans, etc. In primele patru luni ale acestui an, peste 420.000 de vizitatori unici au accesat paginile site-ului care cuprind informatii referitoare la creditele BRD, in timp ce pagina dedicata simulatorului de credite a fost accesata de peste 500.000 de ori.
"Produsele de credit au revenit in atentia clientelei, cererile de credit, dar si cele de carduri de credit primite prin intermediul canalelor de banca la distanta inregistrand o evolutie crescatoare de la inceputul acestui an. Cu siguranta, un rol important in cresterea interesului publicului l-au avut si produsele si ofertele promotionale lansate in ultima perioada", spune Adrian Jantea, Directorul Directiei de Promovare si Distributie Persoane Fizice din cadrul BRD-Groupe Societe Generale.
BRD a lansat la inceputul lunii martie promotia ReStart, axata pe refinantarea creditelor. Recent prelungita pana pe 14 iunie, promotia propune dobanzi de 7% la refinantarea creditelor de nevoi personale in lei. Creditele imobiliare si ipotecare in euro se refinanteaza la BRD la dobanzi de cuprinse intre 3 si 3,5 puncte procentuale peste indicele Euribor la 3 luni, in functie de durata creditului si valoarea avansului.
In acelasi timp, banca si-a diversificat oferta de credite imobiliare prin lansarea "Casa BRD de 10", un credit cu avans de doar 10%, comercializat in cadrul unei promotii care se desfasoara pana pe 18 iulie.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut