MDRT a lansat licitatia pentru managementul promovarii brandului de turism
Data publicarii: 26-05-2011 | Turism
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) anunta ca a lansat licitatia publica pentru achizitia serviciilor de management de proiect pentru coordonarea activitatilor de promovare a brandului de turism al Romaniei.
Durata contractului de achizitie publica este de trei ani de la data semnarii acestuia, iar valoarea totala estimata pe o perioada de trei ani este de 759.000 euro fara TVA, din fonduri europene nerambursabile - Programul Operational Regional - Axa Prioritara 5, potrivit MDRT.
Selectia operatorilor economici se va face in doua etape: depunerea candidaturilor si selectarea candidatilor calificati, prin aplicarea criteriilor de selectie prevazute in documentatia de atribuire, in care vor fi selectati minimum cinci candidati; evaluarea din punct de vedere financiar a ofertelor care vor fi depuse de candidatii selectati in prima etapa.
Criteriul de atribuire ales pentru cea de-a doua etapa este pretul cel mai scazut, dupa ce in prima etapa s-au avut in vedere criteriile de selectie tehnico-profesionale. Ofertantii trebuie sa faca dovada unei experiente similare, prin depunerea unui proiect de marketing a carui valoare sa fie egala sau mai mare de 10 milioane de euro.
Compania selectata in urma licitatiei va crea, dezvolta si implementa planurile anuale de marketing pentru brandul de turism al Romaniei si pentru produsele de turism identificate. Totodata, echipa va coordona derularea tuturor proiectelor de publicitate, din momentul organizarii licitatiilor de selectie pana in momentul incheierii proiectelor respective, mai arata MDRT.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an