MDRT a lansat licitatia pentru managementul promovarii brandului de turism

Data publicarii: 26-05-2011 | Turism



Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) anunta ca a lansat licitatia publica pentru achizitia serviciilor de management de proiect pentru coordonarea activitatilor de promovare a brandului de turism al Romaniei.

Durata contractului de achizitie publica este de trei ani de la data semnarii acestuia, iar valoarea totala estimata pe o perioada de trei ani este de 759.000 euro fara TVA, din fonduri europene nerambursabile - Programul Operational Regional - Axa Prioritara 5, potrivit MDRT.

Selectia operatorilor economici se va face in doua etape: depunerea candidaturilor si selectarea candidatilor calificati, prin aplicarea criteriilor de selectie prevazute in documentatia de atribuire, in care vor fi selectati minimum cinci candidati; evaluarea din punct de vedere financiar a ofertelor care vor fi depuse de candidatii selectati in prima etapa.

Criteriul de atribuire ales pentru cea de-a doua etapa este pretul cel mai scazut, dupa ce in prima etapa s-au avut in vedere criteriile de selectie tehnico-profesionale. Ofertantii trebuie sa faca dovada unei experiente similare, prin depunerea unui proiect de marketing a carui valoare sa fie egala sau mai mare de 10 milioane de euro.

Compania selectata in urma licitatiei va crea, dezvolta si implementa planurile anuale de marketing pentru brandul de turism al Romaniei si pentru produsele de turism identificate. Totodata, echipa va coordona derularea tuturor proiectelor de publicitate, din momentul organizarii licitatiilor de selectie pana in momentul incheierii proiectelor respective, mai arata MDRT.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: