Tara care s-a decis sa renunte la internet
Data publicarii: 03-06-2011 | IT&C
Pentru ca varietatea mare de pareri nu este vazuta cu ochi buni de autoritatile din Iran, acestea s-au decis sa renunte la serviciul World Wide Web, scrie WSJ.
Desi Iranul are o cenzura foarte bine pusa la punct, se pare ca aceasta nu mai este de ajuns pentru a tine la distanta influenta occidentala. Prin renuntarea la spatiul digital global Iranul doreste un control total asupra informatiilor la care populatia sa are acces.
Reteaua globala urmeaza a fi insa inlocuita de o retea de internet nationala "in conformitate cu invataturile islamului", sustine seful afacerilor economice din Iran, pe numele sau Ali Aghamohammadi.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut