Gala No-Cash: Banca Transilvania, Banca Anului pe piata cardurilor
Data publicarii: 10-06-2011 | Finante-Banci
"Banca Anului" pe piata cardurilor din Romania este Banca Transilvania. Titlul a fost primit in cadrul Galei No-Cash, organizata in Bucuresti, pentru performantele obtinute de BT in anul 2010. Bancii Transilvania i-a fost decernat, de asemenea, premiul "Cel mai vandut card de debit" - pentru Visa Electron, primind si distinctia "Premiera Anului", alaturi de Western Union, pentru premiera mondiala in ceea ce priveste lansarea serviciului de transfer de bani la bancomat.
BT este in top 3 emitenti de carduri din Romania, cu un portofoliu format din peste 1,8 milioane de carduri si o cota de piata de 15% in ceea ce priveste mijloacele alternative de plata. Numarul tranzactiilor efectuate cu cardurile Bancii Transilvania a crescut, in 2010, cu aproape 4 milioane, fata de anul 2009. Portofoliul BT cuprinde, de asemenea, aproape 20 de tipuri de carduri de credit si de debit, dintre care 4 sunt co-branded, dezvoltate impreuna cu parteneri ai bancii. Banca Transilvania are o retea extinsa de acceptare, formata din peste 800 de bancomate si aproximativ 15.500 de POS-uri.
Robert C. Rekkers, Director General in cadrul Bancii Transilvania, declara: "Premiul Banca Anului vine intr-un moment-cheie pentru noi, exact pentru anul in care am implinit 10 ani ca jucator activ pe piata cardurilor. Acest titlu demonstreaza ca avem o strategie adecvata, echipa performanta si idei inspirate. Pentru 2011 ne-am propus sa crestem cota de piata, in special pe segmentul cardurilor de credit, pentru a ne consolida pozitia de jucator de top".
Pentru desemnarea Bancii Transilvania ca "Banca a Anului" pe piata cardurilor a fost analizata performanta BT, in acest domeniu, pe baza a 7 criterii, printre care: numarul de carduri si de conturi de card, produse si servicii lansate, numar de tranzactii realizate cu carduri ale Bancii Transilvania, retea de bancomate si de POS-uri etc. BT a fost nominalizata, de asemenea, si la urmatoarele sectiuni: "Cea mai buna promovare" - pentru campania "Plateste-ti cu cardul taxele si impozitele locale", respectiv "Cel mai de succes program co-branded" - pentru cardul co-branded Visa Gold BT - Rotary.
Focusul Bancii Transilvania, pentru 2011, este cresterea utilizarii cardurilor la comercianti, atat in ceea ce priveste cardurile de credit, cat si cele de debit. Pentru ca beneficiile si serviciile "atasate" cardurilor sunt un element important atat in atragerea de noi clienti, cat si in vederea fidelizarii celor existenti, BT a lansat deja un proiect amplu de loialitate, programul Star BT, prin care clientii persoane fizice beneficiaza, pentru orice plata cu un card de credit BT - de puncte de loialitate care se acumuleaza, dar si de rate fara dobanda - la comerciantii parteneri.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor