BRD este noul partener turneului de tenis BRD NASTASE TIRIAC TROPHY
Data publicarii: 15-06-2011 | Finante-Banci
Cel mai puternic turneu de tenis din Sud-Estul Europei, Open Romania, trece la nivelul urmator. Editia de anul acesta marcheaza momentul unei schimbari: cel mai important eveniment sportiv organizat anual in Romania va purta denumirea BRD Nastase Tiriac Trophy.
Partener traditional al tenisului romanesc si, in general, al sportului, BRD-Groupe Societe Generale devine, incepand din acest an, cel mai important sustinator al Openului romanesc - un turneu care, din 2012, va capata o alta anvergura. De anul viitor, BRD Nastase Țiriac Trophy se va desfaSura la sfarsitul lunii aprilie, chiar inainte de Roland Garros, ceea ce va face din turneul de la Bucuresti o "tinta" pentru jucatorii importanti din circuitul profesionist.
"BRD a fost mereu alaturi de sportul romanesc, pe care l-a sprijinit nu doar emotional, ci si material, dorind performanta. Acum a venit momentul sa ne implicam in sustinerea celui mai prestigios turneu profesionist de tenis organizat in Romania. Sper ca aceasta asociere sa fie una de bun augur si de lunga durata, si ca ea sa contribuie la cresterea nivelului tenisului din Romania", a declarat Guy Poupet, Presedintele-Director General al BRD Groupe Societe Generale.
"In mod simbolic, refacem acum, sub egida BRD, una dintre cele mai celebre echipe din istoria tenisului mondial. Sub noua sa denumire de BRD Nastase Tiriac Trophy, acest turneu va fi unul de succes si va conferi mai multa vizibilitate pe plan extern atat Romaniei, cat si tenisului romanesc", a spus Sorin-Mihai Popa, Director General Adjunct al BRD-Groupe Societe Generale.
"De cate ori sunt intrebat care este secretul succesului, am acelasi raspuns: sa-ti gasesti parteneri valorosi, puternici si seriosi. Asa am procedat ca jucator de tenis, ca antrenor, ca om de afaceri sau ca organizator al unor competitii faimoase. Asa procedez si acum, cand, alaturi de BRD-Groupe Societe Generale, sunt convins ca vom face din turneul de tenis de la Bucuresti un eveniment important pe harta tenisului", a spus Ion Țiriac, detinatorul licentei turneului din Romania
"Noua titulatura a turneului de la Bucuresti - BRD Nastase Țiriac Trophy - ma onoreaza si, recunosc, ma incanta. Simt ca, intr-un fel, am refacut echipa de vis cu Ion Țiriac. Chiar daca au mai trecut anii peste noi, va asigur, acum suntem mai puternici - avem alaturi inca un partener solid - BRD-Groupe Societe Generale ", a declarat Ilie Nastase.
Organizatorul turneului, Directorul General al McCann-Erickson, Bogdan Enoiu: "Multumesc partenerului BRD-Groupe Societe Generale pentru increderea acordata. Alaturi de noul title sponsor al turneului si impreuna cu ambasadorii sportului romanesc, Ilie Nastase si Ion Țiriac, crestem valoarea turneului. Cu siguranta vom vedea la Bucuresti, in aceasta toamna, jucatori bine clasati, incurajati de cat mai multi spectatori la Arenele BNR".
Turneul dotat cu premii in valoare de 368.450 € este singurul eveniment ATP World Tour 250 din Romania, ce reuneste, in competitiile de simplu si de dublu, cei mai buni jucatori romani ai momentului, alaturi de tenismani din intreaga lume.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor