BRD este noul partener turneului de tenis BRD NASTASE TIRIAC TROPHY
Data publicarii: 15-06-2011 | Finante-Banci
Cel mai puternic turneu de tenis din Sud-Estul Europei, Open Romania, trece la nivelul urmator. Editia de anul acesta marcheaza momentul unei schimbari: cel mai important eveniment sportiv organizat anual in Romania va purta denumirea BRD Nastase Tiriac Trophy.
Partener traditional al tenisului romanesc si, in general, al sportului, BRD-Groupe Societe Generale devine, incepand din acest an, cel mai important sustinator al Openului romanesc - un turneu care, din 2012, va capata o alta anvergura. De anul viitor, BRD Nastase Țiriac Trophy se va desfaSura la sfarsitul lunii aprilie, chiar inainte de Roland Garros, ceea ce va face din turneul de la Bucuresti o "tinta" pentru jucatorii importanti din circuitul profesionist.
"BRD a fost mereu alaturi de sportul romanesc, pe care l-a sprijinit nu doar emotional, ci si material, dorind performanta. Acum a venit momentul sa ne implicam in sustinerea celui mai prestigios turneu profesionist de tenis organizat in Romania. Sper ca aceasta asociere sa fie una de bun augur si de lunga durata, si ca ea sa contribuie la cresterea nivelului tenisului din Romania", a declarat Guy Poupet, Presedintele-Director General al BRD Groupe Societe Generale.
"In mod simbolic, refacem acum, sub egida BRD, una dintre cele mai celebre echipe din istoria tenisului mondial. Sub noua sa denumire de BRD Nastase Tiriac Trophy, acest turneu va fi unul de succes si va conferi mai multa vizibilitate pe plan extern atat Romaniei, cat si tenisului romanesc", a spus Sorin-Mihai Popa, Director General Adjunct al BRD-Groupe Societe Generale.
"De cate ori sunt intrebat care este secretul succesului, am acelasi raspuns: sa-ti gasesti parteneri valorosi, puternici si seriosi. Asa am procedat ca jucator de tenis, ca antrenor, ca om de afaceri sau ca organizator al unor competitii faimoase. Asa procedez si acum, cand, alaturi de BRD-Groupe Societe Generale, sunt convins ca vom face din turneul de tenis de la Bucuresti un eveniment important pe harta tenisului", a spus Ion Țiriac, detinatorul licentei turneului din Romania
"Noua titulatura a turneului de la Bucuresti - BRD Nastase Țiriac Trophy - ma onoreaza si, recunosc, ma incanta. Simt ca, intr-un fel, am refacut echipa de vis cu Ion Țiriac. Chiar daca au mai trecut anii peste noi, va asigur, acum suntem mai puternici - avem alaturi inca un partener solid - BRD-Groupe Societe Generale ", a declarat Ilie Nastase.
Organizatorul turneului, Directorul General al McCann-Erickson, Bogdan Enoiu: "Multumesc partenerului BRD-Groupe Societe Generale pentru increderea acordata. Alaturi de noul title sponsor al turneului si impreuna cu ambasadorii sportului romanesc, Ilie Nastase si Ion Țiriac, crestem valoarea turneului. Cu siguranta vom vedea la Bucuresti, in aceasta toamna, jucatori bine clasati, incurajati de cat mai multi spectatori la Arenele BNR".
Turneul dotat cu premii in valoare de 368.450 € este singurul eveniment ATP World Tour 250 din Romania, ce reuneste, in competitiile de simplu si de dublu, cei mai buni jucatori romani ai momentului, alaturi de tenismani din intreaga lume.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri