Banca Transilvania lanseaza SMS Alert
Data publicarii: 16-06-2011 | Finante-Banci
▪ Tranzactiile cu cardurile BT le sunt confirmate clientilor prin SMS ▪
Banca Transilvania lanseaza SMS Alert, serviciu dedicat clientilor persoane fizice si juridice, posesori de carduri BT de debit si de credit, prin care clientii bancii sunt anuntati in legatura cu tranzactiile efectuate cu cardul, prin intermediul unui mesaj pe telefonul mobil. Ieftin si comod, SMS Alert contribuie la sporirea securitatii tranzactiilor si confera detinatorilor de carduri BT control asupra tranzactiilor, inclusiv in cazul in care un card are desemnati mai multi posesori.
Prin SMS Alert, clientii BT sunt informati in legatura cu tranzactiile efectuate cu cardul, indiferent de ora la care este realizata tranzactia, pentru mai multe tipuri de operatiuni: plata cu cardul la POS; plata cu cardul pe Internet; retragere de numerar de la bancomate - atat in tara, cat si in strainatate; plata facturilor prin ATM; tranzactii de autorizare vocala, respectiv sau blocarea / deblocarea cardului - realizate prin intermediul serviciului de call center al Bancii Transilvania. In cazul in care un anumit card are mai multi posesori desemnati, titularul cardului poate alege acelasi numar de telefon pentru a primi SMS-uri in legatura cu tranzactiile efectuate de toti acestia, beneficiind astfel de o optiune speciala SMS Alert
▪ Abonamentul si activarea serviciului SMS Alert
Abonamentul serviciului SMS Alert este ieftin si accesibil: 5 lei, lunar, pentru cardul in lei; 1 euro, lunar, pentru cel in euro, respectiv 1 USD, lunar, pentru cardul in dolari. Serviciul SMS Alert devine activ in urmatoarea zi lucratoare de la data solicitarii acestuia la unitatea BT unde clientul are deschis contul.
▪ Ce informatii contine un mesaj primit prin SMS Alert
Un mesaj primit pe telefonul mobil, prin intermedul SMS Alert, contine informatii relevante, cum sunt: tranzactia efectuata, numarul cardului folosit la cumparaturi (ultimele 4 cifre ale acestuia); numele posesorului cardului; suma tranzactionata; locatia in care a fost efectuata tranzactia; data si ora utilizarii cardului, precum si informatii privind soldul disponibil dupa efectuarea tranzactiei - pentru operatiunile efectuate la bancomat.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall