Cetelem se lanseaza pe piata cardurilor de credit
Data publicarii: 20-09-2006
Este Prietenos ca denumire – "Cardulescu" – si ca mod de intrebuintare, fiind un produs care se pliaza pe nevoile unei game foarte largi de clienti. Cardul este in RON, cu acceptare internationala in retelele de comercianti si ATM, dobanda pentru utilizare este de 25% pe an, perioada de gratie este de pana la 45 de zile iar comisionul pentru tranzactii la comercianti este de 0%.
Produsele de creditare Cetelem au drept scop principal cresterea constanta a vietii personale, sociale si economice. In acest sens, "prin folosirea cardului de credit clientii nostri devin membri ai familiei de utilizatori de carduri emise de Cetelem in intreaga lume, familie ce numara pana acum peste 18 milioane de persoane", a declarat Philippe Foursy, Director General al Cetelem IFN S.A.
Cetelem Romania isi propune sa ofere clientilor sai prin cardul de credit un amplu program de fidelizare atat prin intermediul facilitatilor din reteaua acceptatoare proprie AURA cat si prin cardurile co-branded pe care le va lansa impreuna cu partenerii sai.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri