Cetelem se lanseaza pe piata cardurilor de credit
Data publicarii: 20-09-2006Este Prietenos ca denumire – "Cardulescu" – si ca mod de intrebuintare, fiind un produs care se pliaza pe nevoile unei game foarte largi de clienti. Cardul este in RON, cu acceptare internationala in retelele de comercianti si ATM, dobanda pentru utilizare este de 25% pe an, perioada de gratie este de pana la 45 de zile iar comisionul pentru tranzactii la comercianti este de 0%.
Produsele de creditare Cetelem au drept scop principal cresterea constanta a vietii personale, sociale si economice. In acest sens, "prin folosirea cardului de credit clientii nostri devin membri ai familiei de utilizatori de carduri emise de Cetelem in intreaga lume, familie ce numara pana acum peste 18 milioane de persoane", a declarat Philippe Foursy, Director General al Cetelem IFN S.A.
Cetelem Romania isi propune sa ofere clientilor sai prin cardul de credit un amplu program de fidelizare atat prin intermediul facilitatilor din reteaua acceptatoare proprie AURA cat si prin cardurile co-branded pe care le va lansa impreuna cu partenerii sai.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall