ePayment devine parte a PayU si incepe procesul de rebranding
Data publicarii: 20-06-2011 | IT&C
GECAD ePayment anunta intrarea in grupul regional Pay U, integrator de plati online cu operatiuni in Europa Centrala si de Est, detinut de grupul media multinational Naspers. Ca urmare a acestei actiuni, compania va incepe un proces de rebranding al carui rezultat final va fi adoptarea numelui PayU Romania.
Intr-o prima etapa, compania isi va schimba logo-ul din ePayment. online payments. build-up your sales in ePayment. member of payU. Noul logo va fi utilizat pe o perioada de cateva luni, pentru a marca tranzitia catre brandul final, PayU Romania. Pana la adoptarea definitiva a brandului PayU, ePayment va renunta si la particula GECAD din numele companiei, pentru a marca apartenenta la grupul Pay U.
"Actiunea de rebranding pe care o desfasuram in Romania in decursul urmatoarelor luni are doua obiective. In primul rand, vizam adoptarea brandului regional PayU, in urma deciziei Naspers de a reuni in acest unic grup toate operatiunile de plati online integrate din regiune. In al doilea rand, anuntam oficial si noua directie de dezvoltare pe care compania noastra o va cunoaste in urmatorii ani", spune Daniel Nicolescu, CEO ePayment.
ePayment, companie cunoscuta ca integrator de plati online, lider in industria eCommerce din Romania, isi va directiona strategia de dezvoltare in urmatoarea perioada pe trei linii:
- 1. Extinderea portofoliului de metode de plata integrate (pe langa cele deja existente: card,
- microplati (SMS, DTMF), transfer bancar, Internet banking , Mobilis si PayPal)
- 2. Adaugarea de servicii complementare platilor online, dedicate cumparatorilor pe Internet
- 3. Extinderea regionala a operatiunilor prin export de tehnologie.
"Tranzitia si adoptarea noului brand va fi realizata in mai multe etape. Deocamdata renuntam la sloganul vechi si il inlocuim cu o sintagma ce arata apartenenta la noul grup, PayU. Ulterior vom renunta la aceasta sintagma, dar si la numele ePayment si vom deveni PayU Romania. Rebrandingul este o buna ocazie pentru a creste interactiunea cu utilizatorul final si pentru a deveni mai vizibili si in randul publicului familiarizat cu comertul online si platile electronice. Vor urma o serie de campanii si de evenimente in sprijinul acestei repozitionari, ce se vor adresa atat magazinelor online, cat mai ales cumparatorilor online", precizeaza Daniel Nicolescu.
Grupul PayU ofera solutii profesionale pentru piata ecommerce din regiune, fiind prezent in Polonia, Cehia, Romania si, in curand, in Ungaria. PayU a procesat in 2010 peste 31 milioane de tranzactii, cu un volum total de peste 800 milioane de euro. Recent a fost lansat website-ul www.payu.eu ce va reuni informatii referitoare la toate solutiile de plati online integrate prezente in regiune si detinute de grupul Naspers.
"Lansarea unui site corporate www.payu.eu ce va reuni toate sistemele noastre de plati online si suport, marcheaza o noua etapa in strategia noastra al carei element - cheie este extinderea pe pietele din Europa Centrala si de Est. Website-ul www.payu.eu subliniaza caracterul international al companiei noastre, aflate intr-un moment de extindere rapida pe noi piete", spune Marcin Jablonsky, CEO PayU.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an