ProCredit Bank face apel la transparenta
Data publicarii: 20-09-2006
Obiectivul acestei campanii de transparenta este de a furniza clientilor actuali si potentiali din sistemul bancar informatiile de baza despre cele mai utilizate produse si servicii financiare, si in acelasi timp de a se asigura ca acestia solicita informatiile corespunzatoare in ceea ce priveste beneficiile reale si costurile serviciilor si produselor bancare pe care doresc sa le utilizeze.
Cu acest scop, au fost realizate doua brosuri, care vor sta la dispozitia publicului, din pacate doar in cele 23 de sucursale si agentii ProCredit Bank. Una dintre brosuri ofera informatii despre ce ar trebui sa cunoasca un client atunci cand depune o cerere de creditare, iar cea de-a doua brosura ofera acelasi tip de informatii despre cele mai utilizate produse de economisire.
"Dorim sa fim siguri ca prin aceasta Campanie de Transparenta, clientii sistemului bancar romanesc cunosc beneficiile si costurile serviciilor si produselor bancare. De asemenea, ne propunem sa ajutam clientii sa solicite informatiile corespunzatoare atunci cand aplica pentru un credit sau decid sa-si plaseze banii intr-o banca. Dorim sa ne asiguram ca acestia sunt in masura sa compare conditiile diferitelor produse si institutii si sa ia decizii bazate pe informatii complete.
Transparenta in ceea ce priveste beneficiile si costurile reale ale produselor si serviciilor oferite de catre banci va avea ca efect cresterea increderii in sistemul financiar si bineinteles va aduce beneficii atat pentru banci, cat si pentru clientii acestora", a declarat Michael Kowalski, director general al ProCredit Bank Romania.
Cresterea competitivitatii dintre banci si dorinta de majorare a cotei de piata conduc la un mediu propice de promovare a produselor si serviciilor intr-un mod care poate induce in eroare, deoarece pune accentul in primul rand pe beneficii, in timp ce detaliile de baza sunt mai putin explicate.
Ana Maria Megan
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri