ProCredit Bank face apel la transparenta
Data publicarii: Astazi, 20-09-2006
Obiectivul acestei campanii de transparenta este de a furniza clientilor actuali si potentiali din sistemul bancar informatiile de baza despre cele mai utilizate produse si servicii financiare, si in acelasi timp de a se asigura ca acestia solicita informatiile corespunzatoare in ceea ce priveste beneficiile reale si costurile serviciilor si produselor bancare pe care doresc sa le utilizeze.
Cu acest scop, au fost realizate doua brosuri, care vor sta la dispozitia publicului, din pacate doar in cele 23 de sucursale si agentii ProCredit Bank. Una dintre brosuri ofera informatii despre ce ar trebui sa cunoasca un client atunci cand depune o cerere de creditare, iar cea de-a doua brosura ofera acelasi tip de informatii despre cele mai utilizate produse de economisire.
"Dorim sa fim siguri ca prin aceasta Campanie de Transparenta, clientii sistemului bancar romanesc cunosc beneficiile si costurile serviciilor si produselor bancare. De asemenea, ne propunem sa ajutam clientii sa solicite informatiile corespunzatoare atunci cand aplica pentru un credit sau decid sa-si plaseze banii intr-o banca. Dorim sa ne asiguram ca acestia sunt in masura sa compare conditiile diferitelor produse si institutii si sa ia decizii bazate pe informatii complete.
Transparenta in ceea ce priveste beneficiile si costurile reale ale produselor si serviciilor oferite de catre banci va avea ca efect cresterea increderii in sistemul financiar si bineinteles va aduce beneficii atat pentru banci, cat si pentru clientii acestora", a declarat Michael Kowalski, director general al ProCredit Bank Romania.
Cresterea competitivitatii dintre banci si dorinta de majorare a cotei de piata conduc la un mediu propice de promovare a produselor si serviciilor intr-un mod care poate induce in eroare, deoarece pune accentul in primul rand pe beneficii, in timp ce detaliile de baza sunt mai putin explicate.
Ana Maria Megan
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025