Canalele alternative, noua pista a bancilor
Data publicarii: 20-06-2011 | Finante-Banci
In contextul economic actual, bancile comerciale se orienteaza tot mai mult spre atragerea de clienti prin canalele alternative de distributie-internet banking, mobile banking, bancomate sau POS. Daca inainte de criza atrageau foarte multi clienti prin vanzarea de credite la ghisee sau direct in magazine, acum, bancherii mizeaza pe consolidarea relatiei la distanta.
Romania are una dintre cele mai mici rate de penetrare a serviciilor bancare prin internet din tarile Europei Centrale si de Est, respectiv 4%, comparativ cu 42% in cehia, 34% in Austria sau 13% in Croatia, arata un studiu recent al companiei de cercetare de piata GfK. Mai exact, dintr-un total de 9,6 milioane de romani bancarizati, doar 4% isi verifica contul prin internet banking si 3% fac tranzactii folosind acest serviciu online.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri