BRD si Orange vor mai multe companii responsabile in Romania
Data publicarii: 20-09-2006La nivel international, publicul face presiuni asupra companiilor sa investeasca in dezvoltarea societatii. Studiile arata ca 70% dintre consumatorii europeni considerau in 2000 ca responsabilitatea unei companii este importanta in decizia de a cumpara un produs sau un serviciu (MORI 2000). In 2004, conform Cone Corporate Citizenship Study, 86% dintre americani erau inclinati sa schimbe un brand in favoarea altuia similar, insa implicat intr-o cauza sociala.
Chiar daca Romania este inca departe in privinta presiunii publice asupra sectorului de afaceri, Amalia Fodor, PR Manager, Orange Romania, crede ca e nevoie de o comunicare in ambele sensuri intre companie si publicul sau: “o comunicare deschisa si transparenta este cea mai buna modalitate de a progresa. Responsabilitatea sociala inseamna dezvoltare continua si mai inseamna a tine cont de parerea fiecaruia”.
Despre motivele care au stat la baza parteneriatului cu ResponsabilitateSociala.ro, Amalia Fodor spune: "vrem sa contribuim la un program care le ofera companiilor romanesti informatiile de care au nevoie pentru a se implica activ in viata comunitatii". La randul sau, Adela Pascu declara ca "sustinerea pe care o acorda BRD programului vizeaza promovarea conceptului de responsabilitate sociala in Romania - in randurile managerilor din companii, autoritatilor publice, ONG-urilor, mass-mediei si publicului larg".
Ca urmare a recentului parteneriat cu BRD si Orange, ResponsabilitateSociala.ro isi propune sa extinda categoriile de continut si actiunile de comunicare. Pentru a stimula o dezbatere publica in privinta rolului pe care il au companiile la dezvoltarea sociala, vor fi realizate pe site interviuri cu lideri de opinie din mass-media, din zona politica, a societatii civile etc. De asemenea, organizatorii programului vor sa ofere pietei, impreuna cu alte organizatii interesate de acelasi subiect, studii si cifre in privinta evolutiei CSR (responsabilitatea sociala a companiilor) in Romania. Se urmareste astfel consolidarea obiectivului portalului de a fi cea mai cunoscuta si apreciata sursa de informatii despre CSR.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall