Antena 1 si Pro TV se bat in formate internationale
Data publicarii: 21-06-2011 | Media
Cele doua posturi de televiziune au achizitionat licentele unor emisiuni "cu lipici" la audienta la nivel international. "Vocea Romaniei" (Pro TV) si "X Factor" (Antena 1) vor intra din aceasta toamna pe TV, in timp ce "Romanii au talent" (sezonul 2) si "Romanian Idol" vor aparea din primavara lui 2012.
Febra formatelor de emisiuni cautatoare de talente a cuprins Statele Unite de ani buni. Iata ca a venit vremea lor si in Romania. In aproximativ un an, cei doi grei ai televiziunii, Antena 1 si Pro TV, au achizitionat mai multe formate menite sa atraga audienta. Cele doua televiziuni au ajuns sa-si imparta patru dintre cele mai cunoscute formate de "talent show" de pe planeta. Pro TV are in portofoliu "Romanii au talent" si "Vocea Romaniei", iar Antena 1 - "X Factor" si "Romanian Idol".
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut