Renault lanseaza Duster pe piata din India in 2012
Data publicarii: 21-06-2011 | Auto
Renault va lansa modelul Duster pe piata din India, in a doua jumatate a lui 2012, automobilul urmand sa fie produs integral la uzina de la Chennai, a anuntat, marti, printr-un comunicat, producatorul francez de autovehicule.
Duster face parte dintr-o gama de cinci modele care vor fi lansate de Renault in India pana la finalul anului 2012.
Potrivit Renault, Duster a fost adaptat la conditiile de pe piata indiana, cu dotari specifice, pentru a satisface clientii din aceasta tara in ceea ce priveste pretul si dotarile tehnice.
Lansarea celor cinci modele intr-o perioada de 15 luni reprezinta o premiera nu numai pentru Renault, dar si pentru piata din India. Modelul Fluence a fost lansat in luna mai. Fluence va fi urmat de Koleos, care face parte din segmentul premium SUV. Al treilea model care va fi lansat este Alliance, acesta fiind modelul de baza al gamei. Al cincilea vehicul va fi prezentat la o data ulterioara. Aceste masini vor reprezenta cea mai tanara gama de pe piata indiana, se mai arata in comunicat.
Piata auto din India inregistreaza o crestere anuala de 20%. Pentru acest an sunt estimate circa trei milioane de vehicule, de la 1,2 milioane de vehicule in 2005. Potrivit estimarilor, piata din India ar urma sa ajunga pana in 2015 a patra cea mai mare piata la nivel mondial.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză