Orange Romania a deschis magazin de un milion de euro
Data publicarii: 20-09-2006
Orange Romania, operator de telefonie mobila, a inaugurat miercuri un nou magazin in urma unei investitii de un milion de euro, acesta fiind si primul care transpune un nou concept de imagine, se arata intr-un comunicat de presa NewsIn remis BankNews.ro. "Este primul magazin din Romania dezvoltat pe acest nou concept ce presupune punerea la dispozitia vizitatorilor a unui spatiu social si multifunctional", a declarat presedintele Orange Romania, Richard Moat. In noul magazin, vizitatorii pot testa produsele si serviciile Orange, pot cumpara cele mai noi modele de telefoane, pot servi o gustare sau o cafea, pot citi presa, se pot uita la stiri sau pot lucra pe laptop.
Pentru clientii business, exista zone speciale dedicate serviciilor de transfer de date si e-mail mobil. Pentru cei curiosi, exista o zona de testare a ultimelor noutati, iar pentru cei pasionati de jocuri, o zona unde se pot juca pe telefonul mobil.
"Orange concept store" este al 31-lea magazin din reteaua proprie si se are o suprafata de 653 metri patrati impartita pe trei nivele.
Pana la sfarsitul anului, compania tinteste o retea proprie formata din cel putin 42 de magazine, urmand sa deschida magazine "Orange concept store" in toate orasele mari ale tarii, desi oficialii companiei nu au comunicat alte detalii referitor la numarul acestora sau locatia precisa.
In 2007 Orange Romania va mai deschide cel putin 18 noi centre de distributie specializate, au declarat oficialii companiei.
Orange Romania se va concentra in viitor pe distributia prin dealeri specializati, dar va continua colaborarea si cu partenerii nespecializati, cum ar fi retelele de hipermarketuri, potrivit lui Richard Moat.
Orange este lider de piata in Romania cu 7,2 milioane de clie nti la sfarsitul celui de-al doilea trimestru al anului 2006 si este parte a operatorului mobil Orange prezent in 17 tari.
La sfarsitul lui 2005, Orange Romania a avut o cifra de afaceri de 870 milioane euro si 6,8 milioane de clienti.
Orange Romania ofera o gama de servicii de comunicati de voce, date, mesaje scrise, mesaje multimedia, wap, e-mail, GPRS, EDGE, 3G, wireless IP, WiFi.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză