Cardurile VISA de la Bancpost ieftinesc cumparaturile cu 2%
Data publicarii: 04-07-2011 | Finante-Banci
In luna iulie, clientii care achita cu cardurile de credit VISA emise de Bancpost cumparaturile facute la supermarket-urile partenere, primesc 2% din valoarea acestora inapoi pe card.
Promotia "2% inapoi pe card" este valabila pana pe 31 iulie si de ea pot beneficia toti posesorii de carduri de credit VISA emise de Bancpost (Electron, Clasic, Gold si Brilliant), care le folosesc pentru a- i achita cumparaturile in supermarket-urile Auchan, Billa, Carrefour, Cora, Kaufland, Mega Image, Metro, Mic.ro, Profi, real,- sau Selgros. Pentru a beneficia de oferta, in momentul acordarii bonusului de 2% inapoi pe card, clientii nu trebuie sa inregistreze datorii acumulate peste datele scadente mentionate in extrasul de cont.
Cardurile de credit VISA emise de Bancpost (Electron, Clasic, Gold i Brilliant) sunt carduri in lei, destinate persoanelor fizice si pot fi folosite atat pe teritoriul arii cat i in strainatate, pentru retrageri de numerar,plati la comercianti sau pentru cumparaturi on-line. Posesorii au, practic, un credit la purtator, ce le ofera o foarte mare flexibilitate financiara. Acceptate in peste 24 de milioane de loca ii comerciale din lume, cardurile de credit VISA de la Bancpost au o perioada de gratie de pana la 55 de zile pentru tranzactiile efectuate la comercianti si comision 0% la plata cu cardul. Iar pentru a proteja banii clientilor, Bancpost le pune la dispozitie serviciul de avertizare prevenire fraude, care semnaleaza orice tranzactie ce ar putea fi considerata suspecta.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor