Batalia din retailul de electrocasnice se muta pe stadion
Data publicarii: 21-09-2006"Pe un spatiu de 4-6 metri patrati in magazinele Flanco, fanii echipei vor gasi produse personalizate Steaua, comercializate de angajatii clubului," a declarat directorul de marketing Flanco, Violeta Sarbu.
Imaginea companiei va fi asociata celei a clubului de fotbal ca parte a campaniei de promovare Flanco, iar oficialii si jucatorii Stelei vor participa la evenimente promotionale ale lantului de magazine.
Logo-ul Flanco va fi prezent la toate meciurile Stelei din competitiile interne si pe materialele promotionale ale clubului - afise, bannere, etc. - dar nu si pe tricourile echipei, desi aceasta varianta se ia in calcul pentru viitor, a declarat Mihai Stoica, managerul general al clubului.
In momentul de fata, pe tricourile steliste apare sigla rafinariei Rafo, in urma unui contract incheiat pentru un sezon cu compania Expanet Trading Ltd., parte din grupul rus Alfa Oil, care contesta controlul asupra rafinariei. Contractul cu Expanet Trading expira in februarie 2007.
Echipa Rapid Bucuresti a incheiat in iulie un nou contract de sponsorizare cu lantul de electrocasnice Altex, care va finanta echipa din Giulesti cu trei milioane de euro in urmatorii trei ani.
Potrivit lui Dan Ostahie, presedintele Altex si unul din actionarii echipei din Giulesti, contractul prevede si acordarea unor bonusuri de performanta. "Daca Rapidul va castiga Cupa UEFA vom mai adauga cateva zerouri in contract," a marturisit Dan Ostahie. "Rapid este un lider in lumea fotbalului. Sunt onorat sa fiu sponsorul unei echipe atat de prestigioase," a adaugat el.
Acest parteneriat este cel mai mare contract de sponsorizare semnat pana in prezent atat de Rapid, cat si de Altex. Potrivit intelegerii, sigla Altex se va afla inscriptionata pe tricourile rapidistilor atat in meciurile din Divizia A, cat si in meciurile din cupele europene.
Domo, celalalt mare jucator de pe piata electrocasnicelor, sponsorizeaza, incepand cu sezonul trecut, echipa CFR Cluj.
Flanco face parte din grupul Flamingo International care cuprinde cinci lanturi de retail: Flanco, Flanco World, Flamingo, Flamingo Computers si Future Shop. Lanturile de retail comercializeaza produse IT&C, electronice si electrocasnice atat in Romania, cat si in Bulgaria si Serbia-Muntenegru.
Grupul tinteste o cifra de afaceri de 160 milioane de euro in 2006, respectiv o cota de piata de 20%, desi piata de retail in Romania a inceput anul in scadere.
Altex, lider pe piata de electronice, electrocasnice si IT&C din Romania cu o cifra de afaceri in 2005 de 274,3 milioane euro si o cota de piata de 30%. Reteaua Altex cuprinde 120 de magazine si tinteste in 2006 vanzari de peste 250 de milioane euro.
Domo a fost in 2005, dupa cifra de afaceri, al doilea retailer specializat in electronice, electrocasnice si produse IT&C cu o retea nationala formata din 105 magazine, ce insumeaza 40.000 de metri patrati si peste 1.050 angajati. In 2005 compania a raportat o cifra de afaceri de 114,5 milioane euro si un profit de 1,9 milioane euro.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză