Reprezentantii Bancii Italo Romena s-au intalnit cu oamenii de afaceri din Timisoara
Data publicarii: 19-07-2011 | Finante-Banci
Banca Italo Romena continua seria de intalniri dedicate comunitatilor locale de business. Banca Italo Romena a organizat joi, 14 iulie, un eveniment pentru oamenii de afaceri din Timisoara. La intalnire au participat numerosi intreprinzatori italieni si romani alaturi de reprezentanti ai autoritatilor locale. Evenimentul desfasurat la Pantheon Club, s-a bucurat de prezenta oficialilor Bancii Italo Romena, Presedintele Franco Antiga, Directorul General Giulio Simonelli, Directorul Comercial Franco Poloniato, Directorul Sucursalei Bucuresti Gheorghe Muntean, alaturi de Area Manager-ul Mauro Cinefra si de staff-ul celor doua agentii din Timisoara.
Banca Italo Romena continua astfel seria de evenimente dedicate comunitatilor locale de business prin intermediul carora doreste sa sublinieze apropierea fata de oamenii de afaceri, urmandu-si misiunea de a fi o banca ancorata in nevoile comunitatii si oferind produse si servicii de calitate care sa aduca valoare proiectelor clientilor sai.
"Imi amintesc cu placere ca in 2001 am deschis prima noastra agentie la Timisoara, dupa ce in anul 2000 Banca Italo Romena a devenit parte a Grupului Veneto Banca. De-a lungul timpului, am pus serviciile noastre la dispozitia companiilor, avand ca obiectiv principal cresterea economica si dezvoltarea comunitatilor locale, printr-o colaborare permanenta cu institutiile. Astazi, dupa zece ani, ma bucura faptul ca intalnesc prieteni vechi si noi care sunt hotarati sa continue sa se dezvolte alaturi de institutia noastra", a declarat Franco Antiga, Presedintele Bancii Italo Romena in cadrul intalnirii.
Anul trecut Banca Italo Romena a deschis cea de-a doua agentie la Timisoara in zona industriala Calea Aradului.
"Banca Italo Romena a manifestat dintotdeauna o deosebita atentie pentru clientii sai. Prin intermediul acestor evenimente dorim sa-i asiguram pe clientii nostri de sprijinul nostru, prin consultanta si solutii adaptate diverselor exigente si nevoi, care sa le aduca succesul. Fata de sectorul IMM-urilor, cel mai important segment pentru institutia noastra, vom continua sa avem aceeasi abordare flexibila data fiind increderea pe care o avem in cresterea acestui sector", a declarat Giulio Simonelli, Directorul General al Bancii Italo Romena.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial