Ne facem ca iesim din criza, dar nici asa nu reusim
Data publicarii: 20-07-2011 | Economie
Nimic nu ne invata mai bine cum sa ne ferim de criza, decat criza insasi. Din nefericire, omenirea nu da semne ca ar trage ceva concluzii din propriile greseli. Dimpotriva, este predispusa sa le repete la nesfarist.
Ca urmare, dezechilibrele economico-financiare declansate in 2007-2008 se mentin inca: Europa nu stie ce se va face daca moneda euro nu va rezista, SUA nu prevad vreo redresare economica, iar tarile emergente isi vad activele amenintate de cei doi giganti.
Lectia crizei presupune descoperirea erorilor, stabilirea solutiilor si aplicarea lor. Daca la analize toti suntem asi, solutiile nu le cunoaste nimeni si - fireste - ceea ce nu cunosti, n-ai cum sa aplici.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut