Cum sa folosim eficient cardurile de fidelizare ale marilor magazine
Data publicarii: 20-07-2011 | Finante-Banci
Desi majoritatea marilor retaileri ofera constant reduceri de pret pentru o serie de produse comercializate, cateva lanturi de magazine ofera in plus clientilor beneficii suplimentare considerabile prin cardurile de fidelizare.
De ceva timp, consumul romanilor a migrat treptat dinspre magazinele de cartier si piete spre comertul modern prin marile lanturi de magazine. Acestea au ajuns sa domine astfel cumparaturile de consum ale romanilor, iar pe fondul concurentei in crestere au apelat la diverse modalitati de atragere a clientilor. Capital a facut un tur al marilor retaileri si va prezinta in materialul de fata cateva ponturi pentru a cumpara cat mai convenabil din aceste magazine.
Urmariti pliantele
Una din cele mai eficiente metode de a cumpara cat mai convenabil din lanturile de magazine este consultarea in prealabil a pliantelor proprii, atat de pe paginile de internet ale companiilor, cat si in magazin, fiind disponibile la intrare. In general, pliantele contin o serie de produse aflate in promotie timp de o saptamana sau doua, iar reducerile de pret nu sunt de neglijat. Consultand pliantele online, puteti sa va faceti o lista cu produsele ale caror preturi va tenteaza, in paralel cu comparatii intre ofertele diferitelor magazine.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial