Cum sa folosim eficient cardurile de fidelizare ale marilor magazine
Data publicarii: 20-07-2011 | Finante-Banci
Desi majoritatea marilor retaileri ofera constant reduceri de pret pentru o serie de produse comercializate, cateva lanturi de magazine ofera in plus clientilor beneficii suplimentare considerabile prin cardurile de fidelizare.
De ceva timp, consumul romanilor a migrat treptat dinspre magazinele de cartier si piete spre comertul modern prin marile lanturi de magazine. Acestea au ajuns sa domine astfel cumparaturile de consum ale romanilor, iar pe fondul concurentei in crestere au apelat la diverse modalitati de atragere a clientilor. Capital a facut un tur al marilor retaileri si va prezinta in materialul de fata cateva ponturi pentru a cumpara cat mai convenabil din aceste magazine.
Urmariti pliantele
Una din cele mai eficiente metode de a cumpara cat mai convenabil din lanturile de magazine este consultarea in prealabil a pliantelor proprii, atat de pe paginile de internet ale companiilor, cat si in magazin, fiind disponibile la intrare. In general, pliantele contin o serie de produse aflate in promotie timp de o saptamana sau doua, iar reducerile de pret nu sunt de neglijat. Consultand pliantele online, puteti sa va faceti o lista cu produsele ale caror preturi va tenteaza, in paralel cu comparatii intre ofertele diferitelor magazine.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut